ریزش دیوار استادیوم در رهنان اصفهان 1 کشته و 1 مصدوم به جای گذاشت

به گزارش مالکوم، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: متاسفانه خبر فوت یکی از مصدومان حادثه ریزش دیوار استادیوم در رهنان در رسانه ها اعلام شده که خارج از محل وقوع آن و پس از اعزام به بیمارستان انجام شده است.

ریزش دیوار استادیوم در رهنان اصفهان 1 کشته و 1 مصدوم به جای گذاشت

به گزارش تسنیم، فرهاد کاوه آهنگران صبح امروز در جمع اصحاب رسانه از ریزش دیوار ورزشگاهی در شهرستان رهنان اصفهان اطلاع داد.

وی در این خصوص گفت: در ساعت 18 و 40 دقیقه روز شنبه تماس تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی اصفهان مبنی بر ریزش دیوار ورزشگاهی واقع در خیابان حسین آباد رهنان گرفته شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه نمود: بلافاصله ایستگاه شماره 21 به محل حادثه اعزام و ایمن سازی محل صورت گرفت؛ ریزش دیوار بر روی چند خودرو بوده و موجب آسیب دیدگی دو نفر شده است.

وی با اشاره به فوت یکی از شهروندان در پی این حادثه مطرح نمود: متاسفانه خبر فوت یکی از مصدومان این حادثه در رسانه ها اعلام شده که خارج از محل وقوع آن و پس از اعزام به بیمارستان انجام شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ضمن اظهار تاسف بابت این حادثه گفت: دلیل این حادثه در دست آنالیز است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2020

به "ریزش دیوار استادیوم در رهنان اصفهان 1 کشته و 1 مصدوم به جای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش دیوار استادیوم در رهنان اصفهان 1 کشته و 1 مصدوم به جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید