سفر به ترکیه بدون کارت انتها خدمت

به گزارش مالکوم، سربازی مانع همیشگی

پسران پس از 18 سال که بهانه محکمی برای معاف شدن دائم نداشته باشند، مشمول به حساب می ِآیند. آن ها می توانند با ورود به دانشگاه و تحصیل از معافیت تحصیلی برخوردار شوند اما بلافاصله پس از اتمام دوران سنوات، معافیت آن ها نیز باطل خواهد شد. پس از این دوران هر روز تاخیر در معرفی غیبت محسوب می گردد. اگر قصد دارید بدون کارت خاتمه خدمت سفر کنید، اولین نکته نداشتن هیچ گونه غیبتی خواهد بود.

سفر به ترکیه بدون کارت انتها خدمت

برای سفر با تور ترکیبی پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

وثیقه

نداشتن غیبت شرط لازم برای دریافت اجازه خروج از کشور است، اما وثیقه شرط کافی خواهد بود. نظام وظیفه برای هر نوع از سفر های خارجی (ورزشی، علمی، تحقیقاتی، زیارتی و برای شرکت در مراسم)مبلغ مشخصی را معین نموده است. این مبالغ را می توانید در مقاله وثیقه خروج از کشور ببینید. این وثیقه زمانی که درخواست خروج از کشور شما مقبول واقع گردد دریافت شده و پس از بازگشت به موقع شما، پس داده می گردد. این وثیقه ها به صورت سپرده نقدی دریافت خواهد شد.

ثبت درخواست

پس از دریافت کد سخا از پلیس+10 و ثبت درخواست خروج از کشور در پرتال جامع سازمانی وظیفه عمومی، ضروری است مدتی صبر کنید. در این مدت درخواست شما آنالیز شده و سپس ردی یا قبولی اعلام خواهد شد. فراهم آوردن اطلاعات دقیق و درست در درخواست، شانس شما را برای موفقیت و دریافت پاسپورت بالا خواهد برد. پس از اعلام قبولی درخواست خروج از کشور شما، به سازمان وظیفه عمومی فراخوانده می شوید، در این مرحله باید وثیقه مورد نظر را متناسب با نوع سفرتان قرار داده و برای دریافت پاسپورت اقدام نمایید. گفتنیست زمان بندی این عملیات احتمال تاخیر دارد. برای همین بهتر است چند ماه قبل از سفرتان اقدام کنید تا با خیال راحت و بدون به هم ریختن برنامه ها به سفر بروید.

برای سوالات بیشتر می توانید با خبرنگاران ارتباط بگیرید یا به سوالات متداول رجوع کنید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه زندگی ترکیه امارات

خرید از فری شاپ های ترکیه

منبع: اینترنت
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1179

به "سفر به ترکیه بدون کارت انتها خدمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به ترکیه بدون کارت انتها خدمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید