شاگردان کواچ مغلوب پیاچنزا شدند

به گزارش مالکوم، خبرنگاران: شاگردان کواچ در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی سری A1 ایتالیا مغلوب تیم والیبال پیاچنزا شد.

شاگردان کواچ مغلوب پیاچنزا شدند

به گزارش خبرنگاران، نخستین دیدار پلی آف مرحله نیمه نهایی سری A1 والیبال ایتالیا با پیروزی تیم های پیاچنزا و ماچه راتا و البته شکست پروجا به پایان رسید.

شب گذشته 3148 نفر در سالن پالابانکای شهر پیاچنزا حضور یافتند تا دیدار 2 تیم پیاچنزا و پروجا را در مرحله نیمه نهایی لیگ ایتالیا از نزدیک تماشا کنند. تیم میزبان بازی را قدرتمندانه شروع کرد و ست های اول و دوم را با نتیجه 25 بر 22 و 25 بر 17 به سود خود تمام کرد اما شاگردان اسلوبودان کواچ که در ایتالیا به بوبان مشهور است نتیجه ست سوم را با ارائه یک بازی کاملا برتر، 12 بر 25 به نفع خود ثبت کردند. در ست سوم باز هم پیاچنزا بود که بازی را دراختیار گرفت و با حساب 25 بر 18 میهمان خود را شکست داد تا اولین دیدار پلی آف مرحله نیمه نهایی را به نام خود پایان داده باشد.

در این بازی لوکا وتوری 19 امتیاز برای پیاچنزا و الکساندر آتاناسیویچ 26 امتیاز برای پروجا کسب کردند.

در دیگر بازی این مرحله تیم لوبه بانکا ماچه راتا در سالن پالابالدینلی در 3 ست متوالی از سد کاسا مودنا گذشت. جیری کوار 13 امتیاز برای ماچه راتا و اروین انگاپت 15 امتیاز برای مودنا کسب کرد.

مرحله نیمه نهایی سری A1 والیبال ایتالیا به صورت 3 بازی از 5 بازی برگزار می شود. بازی بعدی این مرحله، عصر چهارشنبه خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 474

به "شاگردان کواچ مغلوب پیاچنزا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان کواچ مغلوب پیاچنزا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید