آلمان پیروز جدال مقابل بلغارستان شد

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، بازی نخستِ آخرین هفته از رقابت های لیگ ملت های والیبال در گروه ایران، امروز(آدینه) در سالن 12هزار نفری آزادی برگزار گردید. تهران در این هفته میزبان تیم های کره جنوبی، بلغارستان، آلمان و ایران است. در بازی ابتدایی هفته دو تیم آلمان و بلغارستان به مصاف یکدیگر رفتند.

آلمان پیروز جدال مقابل بلغارستان شد

با تور بلغارستان از کشوری اروپایی دیدن کنید.

بلغاری ها در ست نخست 25 بر 21 پیروز شدند اما در ست دوم این آلمان بود که 25 بر 22 پیروز شد و کار را در ست شماری به تساوی یک بر یک کشاند. در ست سوم بار دیگر بلغارستان 25 بر 23 پیروز شد تا 2 بر یک از حریف آلمان خود پیش افتد. در ست چهارم آلمانی این بار 25 بر 23 پیروز شدند بلغارستان را شکست دهند و کار به ست پنجم کشیده شد. در ست پنجم نیز آلمان 15 بر 13 پیروز ست شد و با نتیجه 3 بر 2 برنده بازی شد. بلغارستان فردا مقابل تیم ایران صف آرایی خواهد نمود.

پیش از این بازی نیز دو بازی دیگر در سایر گروه ها برگزار شده بود و تیم های لهستان و صربستان با نتیجه مشابه 3 بر صفر به ترتیب تیم های آرژانتین و کانادا را شکست دادند. همزمان با بازی دو تیم آلمان و بلغارستان نیز، تیم های برزیل و چین رقبای خود را شکست دادند.

به گزارش خبرنگاران، تعدادی از تماشاگران ایرانی از ابتدا در سالن حضور داشتند. زنان و مردان بلغارستانی و کره ای نیز نیز در سالن حاضر و بازی را تماشا کردند. همچنین در ست چهارم این دیدار تماشاگران کره ای قصد باز کردن پرچم بزرگی از کره را داشتند که با اعتراض تماشاگران ایران همراه شد. مسئولان برگزاری مسابقه ها نیز به دلیل بزرگ بودن این پرچم به آن ها گفتند که پرچم را جمع نمایند.

نتایج دیدارهای نخست هفته پایانی رقابت های لیگ ملت های والیبال:

* کانادا صفر- صربستان 3

* آرژانتین صفر- لهستان 3

* بلغارستان 2 - آلمان 3

* ایران - کره جنوبی

* استرالیا صفر - برزیل 3

* چین 3 - ژاپن یک

* ایتالیا - روسیه

* فرانسه - آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 410

به "آلمان پیروز جدال مقابل بلغارستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان پیروز جدال مقابل بلغارستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید