شریفات: آلومینیوم با نتایج خوبش به لیگ سال جاری شوکی بزرگ داد، مجیدی به معنای واقعی یک کاپیتان است

به گزارش مالکوم، مدافع - هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد، این تیم با نتایج خوبش در فصل جاری به لیگ برتر شوک بزرگی وارد نموده است.

شریفات: آلومینیوم با نتایج خوبش به لیگ سال جاری شوکی بزرگ داد، مجیدی به معنای واقعی یک کاپیتان است

اسماعیل شریفات در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکرد فوق العاده آلومینیوم اراک در لیگ سال جاری گفت: خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم و با این عملکرد شوک بزرگی به لیگ دادیم، ولی قطعاً کارمان سخت تر خواهد شد، چون تیم ها از این به بعد بیشتر ما را بررسی خواهند کرد. البته ما کادر فنی خوبی داریم و می خواهیم این فرایند را ادامه دهیم. ما هدف های بزرگی داریم، ولی نباید توقعات از آلومینیوم اراک غیرمنطقی باشد، با این حال کوشش می کنیم تا طرفداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم می تواند در بین مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد، توضیح داد: لیگ سال جاری واقعاً غیرقابل پیش بینی است و نمی توان حدسی در خصوص اتفاقات آینده زد. خیلی از تیم ها مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا هستند. از یک طرف هم این امکان وجود دارد که به موفقیتی نرسند، چون لیگ سال جاری واقعاً غیرقابل پیش بینی است.

مدافع - هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص شرایط خوب خودش در این تیم خاطر نشان کرد: من سال جاری یک خط جلوتر آمده ام و کوشش می کنم برترین عملکرد را داشته باشم. خدا را شکر می کنم که من و آلومینیوم روزهای خوبی را پشت سر می گذاریم و البته امیدوارم که چشم نخوریم!

شریفات با تمجید از کاپیتان تیم آلومینیوم اراک گفت: میثم مجیدی بازیکن اراکی ما به معنای واقعی یک کاپیتان است و منافع تیم از هر چیزی برایش مهمتر است. او نقش مهمی در تیم ما دارد و همه بازیکنان هم از مجیدی حساب می برند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1844

به "شریفات: آلومینیوم با نتایج خوبش به لیگ سال جاری شوکی بزرگ داد، مجیدی به معنای واقعی یک کاپیتان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفات: آلومینیوم با نتایج خوبش به لیگ سال جاری شوکی بزرگ داد، مجیدی به معنای واقعی یک کاپیتان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید