ضعف مدیریتی در باشگاه آلومینیوم اراک پشت نتایج خوب پنهان شده است

به گزارش مالکوم، ابوالفضل یوسفی در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: آلومینیوم اراک پس از سال ها کوشش و با حمایت همه جانبه مسئولین استان و شرکت ایرالکو به لیگ برتر صعود کرد و اکنون با کسب نتایج قابل قبول در لیگ برتر فوتبال کشور موجبات نشاط مردم و علاقمندان فوتبال استان را فراهم آورده است.

ضعف مدیریتی در باشگاه آلومینیوم اراک پشت نتایج خوب پنهان شده است

وی با اشاره به اینکه، ضعف و پس رفت در فرایند مدیریتی باشگاه آلومینیوم مشهود است، اضافه نمود: ضعف مدیریتی و عدم اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات خارج از استاندار باشگاه داری پشت نتایج خوب تیم پنهان شده است.

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان توضیح داد: عدم ایجاد و تقویت ساختارهای داخلی، لجام گسیختگی و بی برنامگی در رده های سنی، عدم موفقیت در جذب ریالی حمایت بیرونی و اسپانسر پس از هفته ها و ماه ها حضور در سطح اول فوتبال کشور، انجام هزینه های گزاف و بی مورد، مواردی است که از نظر کارشناسی موجب نگرانی است.

یوسفی توضیح داد: توقع می رود باشگاه را طوری مدیریت نکنند که پس از اتمام یک فصل حضور در لیگ برتر، موجب دلزدگی سرمایه گذار اصلی این تیم که سال ها از حاصل دست رنج کارگران زحمت کش شرکت آلومینیوم از ورزش استان حمایت نموده است، شوند.

وی خاطر نشان کرد: باشگاه آلومینیوم اراک یکی از بزرگترین سرمایه های مادی و معنوی ورزش استان است که مدیریت آن نیازمند برنامه محوری است، موضوعی که به نظر می رسد در این مدت تبدیل به حلقه مفقوده این باشگاه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1546

به "ضعف مدیریتی در باشگاه آلومینیوم اراک پشت نتایج خوب پنهان شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعف مدیریتی در باشگاه آلومینیوم اراک پشت نتایج خوب پنهان شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید