طراحی و دکوراسیون داخلی خانه و سقف

به گزارش مالکوم، رپرتاژ آگهی - دکوراسیون سقف در بحث دکوراسیون داخلی خانه اهمیت دارد. بحث استفاده از سقف های کاذب در طراحی مدرن خانه ها مطرح است. به طوری که اگر سقف منحصربه فردی انتخاب کنید، جلوه طراحی داخلی نمایان و برجسته خواهد بود. تاریخچه طراحی سقف ایده آل چندان تعیین نیست، اما همیشه از موضوعات جذابی بوده است که در بحث طراحی داخلی مدرن ارزش زیادی دارد. خوب است بدانید که این سقف های کاذب هستند که می توانند باعث خلق یک محیط دلنشین و زیبا می شوند. یکی از دلایل تاثیرات مثبت استفاده از سقف های کاذب، تنوع طراحی آن ها است که در اشکال منحنی متفاوتی طراحی و فراوری می شوند. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی را درباره طراحی دکوراسیون سقف ارائه دهیم.

طراحی و دکوراسیون داخلی خانه و سقف

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اهمیت دکوراسیون سقف چیست ؟

دکوراسیون سقف از آن جایی اهمیت دارد که می تواند بر روی ذهنیت افراد حاضر در خانه تاثیر بگذارد. علاوه براین، سقف اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه در طراحی دکوراسیون یک محیط تاثیرگذار است. برای مثال، اگر رنگ سقف یک محیط تجاری، تیره باشد؛ نمی توان انتظار داشت که اصول نورپردازی در محیط به طور کامل رعایت شده است. در پی آن، روحیه کارکنان تحت این شرایط تغییر می نماید و احتیاج است تا به طور اصولی به طراحی دکوراسیون سقف بپردازید. یکی از اصول مهم طراحی دکوراسیون سقف، استفاده از سقف های کششی است.

معرفی سقف کاذب و انواع آن

تکنیک طراحی دکوراسیون سقف با سقف های کاذب شناخته می گردد. این نوع سقف که از جنس پی وی سی و یا پارچه است، با استفاده از قطعات کاربردی در قسمت پایین تر از سقف های اصلی نصب و تعبیه می گردد. با توجه به سبک بودن وزن سقف کاذب، فشار زیادی به دیوارها وارد نخواهد شد. زمانی که سقف کاذب را در محیط نشیمن و پذیرایی نصب می کنید، بسیاری از اتصالات و بخش های خراب شده سقف اصلی خانه شما مشاهده نخواهد شد. لذا می توان گفت که سقف کاذب برای ایجاد یک تغییر اساسی در محیط خانه و اماکن تجاری کاربردی است. در صورتی هم که بعد از نصب این نوع پوشش تمایل داشتید تا از مدل های جدیدتری بهره ببرید، به راحتی می توانید سقف کاذب قبلی را جمع آوری کنید؛ بدون این که احتیاجی باشد تا از وسایلی مانند دِلِر برای برداشتن آن بهره ببرید. یکی از مزایای استفاده از سقف کاذب، کم بودن هزینه خرید و نصب آن است. در صورتی که با همین مبلغ نمی توانید سطح غیریکنواخت سقف خانه خود را صاف و هموار کنید. دومین مزیت سقف کاذب را می توان همان راحتی و سهولت در نصب دانست که بدون فراوری آلودگی صوتی می توانید این کار را انجام بدهید.

سقف کششی

سقف کششی (سقف کشسان) چیست و چه مزایایی دارد؟ سقف کششی یک از انواع پرکاربرد سقف های کاذب در حوزه طراحی دکوراسیون سقف به شمار می رود. جنس سقف کششی از پارچه است و طرح های متفاوتی دارد که در ادامه به شرح و معرفی هر کدام پرداخته ایم.

  1. سقف کشسان چاپی

سقف کشسان چاپی سهم بسزایی در افزایش نورپردازی دکوراسیون سقف دارد؛ چون تمامی طرح ها بر روی پارچه باکیفیتی نصب می گردد که حالت شفاف دارند. کافی است که طرح مورد نظر خود را برای چاپ بر روی سقف کشسان به یک شرکت فعال در این حوزه بدهید. در مدت کوتاهی می توانید سقف کشسان را تحویل بگیرید و در محیط مورد نظر خودتان نصب کنید. حتی شما می توانید یک تصویر سه بعدی را برای چاپ روی سقف کشسان چاپی ارائه بدهید که تغییر زیادی در محیط خانه خود ایجاد کنید.

  1. سقف کشسان اپلای

سقف کشسان اپلای یک نمونه ایده آل ترین سقف کاذب برای دکوراسیون سقف یک محیط اداری است. شفافیت، نورپردازی و ظرافت از جمله موارد مهمی هستند که در فراوری سقف کشسان اپلای در نظر گرفته شده اند.

جنس سقف کششی اپلای از دو نوع پارچه و پی وی سی است. به طوری که دو پارچه با استفاده از دو سطح پی وی سی می توانند سقف کششی اپلای را تشکیل دهند. ترکیب گل، رنگ های متضاد، اشکال هندسی منظم و غیرمنظم توانسته اند تا جذابیت بصری سقف کشسان اپلای را چندین برابر نمایند.

  1. سقف کششی چندسطحی

دکوراسیون سقف یک سالن سخنرانی را با سقف کششی چندسطحی، طراحی کنید. این سقف کاذب دارای چندین لایه است که نخستین لایه آن در قسمتی پایین تر از سقف کششی دیگر قرار می گیرد. آن چیزی که باعث جذاب بودن سقف کشسان چندسطحی می گردد، خلاقیتی است در طراحی آن به کار گرفته می گردد. با توجه به خصوصیاتی که سقف کششی چندسطحی دارد، می توان از آن برای طراحی دکوراسیون سقف اماکن اداری و خانه های مسکونی هم استفاده کرد. پیشنهاد ما این است که چندین رنگ برجسته در دکوراسیون خود را برای سقف کششی چندسطحی به کار ببرید تا هماهنگی خاصی بین طراحی داخلی خانه دیده گردد.

  1. سقف کششی آسمان پرستاره

دکوراسیون سقف شما می تواند همان آسمان پرستاره ای باشد که در آب و هوای سالم دیده می گردد. سقف کششی آسمان پرستاره، دقیقا همان چیزی است که درباره آن حرف می زنیم. همچنین شما می توانید از این نوع سقف کشسان برای طراحی سقف سالن های همایش، کنسرت و فروشگاه ها بهره ببرید تا جذابیت بصری این نوع از مکان ها را افزایش بدهید. در اجرای سقف کشسان آسمان پرستاره از نورپردازی فیبرهای نوری استفاده می گردد.

  1. سقف کششی لاکر

طراحی دکوراسیون سقف با سقف کشسان لاکر بسیار جذاب و مدرن است. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم تا طراحی دکوراسیون داخل خانه خود را هم به نوع مدرن تطبیق بدهید. این نوع سقف کششی دارای یک سطح پهن و یکنواخت است که اجسام را بازتاب می نماید. به بیانی، تنها عامل جذابیت در سقف کششی لاکر، انعکاس تصاویر در آن می باشد.

سفارش سقف کشسان از مجموعه نپواسکای

مجموعه تخصصی نپواسکای، یک مجموعه برتر برای سفارش بهترین سقف کششی برای طراحی دکوراسیون سقف انواع مختلف مکان ها به شمار می رود. علاوه براین، نپواسکای به عنوان برترین مجموعه برای پیاده سازی دکوراسیون داخلی بخش های متعدد یک ساختمان شناخته می گردد. این مجموعه نزدیک به 10 سال است که فعالیت تخصصی خود را در این زمینه شروع نموده است. بهتر است برای سفارش انواع سقف کشسان، نپواسکای را در اولویت قرار بدهید؛ چون کیفیت کار بالا و هزینه سقف کشسان متناسب با بودجه شما است. به همین خاطر از مراجعه به سایر مراکز بی احتیاج خواهید شد. برای مثال، کیفیت کار چاپ در فراوری سقف کشسان چاپی مجموعه نپواسکای بالا است. این ویژگی خاص را می توانید در نمونه کارهای نپواسکای مشاهده کند. پیشنهاد های ویژه ای برای مشتریان عزیز شامل تخفیف های متنوع و خوب در سایت داریم .

نشانی اینترنتی مجموعه نپواسکای : https://nepoosky.com

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1348

به "طراحی و دکوراسیون داخلی خانه و سقف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و دکوراسیون داخلی خانه و سقف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید