طرح گردشگری روستای اصفهک طبس برنده جایزه بین المللی

به گزارش مالکوم، پروژه گردشگری روستای تاریخی اصفهک شهرستان طبس برنده TO DO Award 2020 کشور آلمان شد.

طرح گردشگری روستای اصفهک طبس برنده جایزه بین المللی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای کانادا با دعوت نامه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس گفت: جایزه جهانی to do را همه ساله انستیتو جهانگردی و توسعه در برلین آلمان به طرح ها و برنامه های گردشگری اهداء می نماید.

رسول بهبهانی اضافه نمود: هر ساله به وسیله فراخوان عمومی و آنالیز تمام طرح های گردشگری از همه کشورها به پروژه ای اهداء می گردد که فعال در حوزه مشارکت در گردشگری باشد و سودآوری حاصل از این پروژه به مردم محلی تعلق گیرد.

وی گفت: زیست محیطی بودن و عدم تبعیض جنسیت از دیگر شاخصه های مهم برای دریافت این جایزه است.

بهبهانی اضافه نمود: این جایزه در یکی از بزرگترین نمایشگاه های گردشگری جهان itbberlin در اوایل ماه مارس از طرف این موسسه و در برلین به اصفهک اهدا شده و همچنین اصفهک در این رویداد بزرگ گردشگری فرصت ارائه پروژه خود را خواهد داشت.

وی گفت: طرح گردشگری روستای اصفهک به فینال جایزه to do یکی از هفت طرح فینالیست جایزه جهانی to do بوده است.

بهبانی اضافه نمود: اصفهک از زیباترین و سالم ترین بافت های تاریخی شهرستان طبس است که در فهرست ملی بافت های تاریخی کشور نیز ثبت شده است.

روستای اصفهک از توابع بخش دیهوک شهرستان طبس است و این بافت به لحاظ قرار دریافت در حاشیه جاده طبس - مشهد و جهت رفت و آمد استان های جنوبی به سمت مشهد مقدس از موقعیت بسیار مناسب برای جذب توریست و توسعه و رونق گردشگری برخوردار است.

منبع: چمدان
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 669

به "طرح گردشگری روستای اصفهک طبس برنده جایزه بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح گردشگری روستای اصفهک طبس برنده جایزه بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید