عکس روی جلد و قاب بازی های پلی استیشن 5 را ببینید

به گزارش مالکوم، کنفرانس های عظیم تابستان، جای خود را به توییت های جداگانه داده اند و سونی یکی پس از دیگر در قالب توییت های کوتاه، از پلی استیشن 5 و قابلیت های جدید آن می گوید. توییت جدید پلی استیشن به قاب و عکس روی جلد بازی های پلی استیشن 5 پرداخته است. اساسا، قاب بازی های پلی استیشن 5 هیچ فرقی با گذشته نکرده.

عکس روی جلد و قاب بازی های پلی استیشن 5 را ببینید

سونی رسما با نمایش عکس روی جلد قسمت بعدی بازی اسپایدرمن، از سبک ظاهری قاب بازی های پلی استیشن 5 رونمایی نموده و در وبلاگ پلی استیشن نوشته است که پاییز سال جاری در فروشگاه ها، با قاب هایی به این شکل برای بازی های پلی استیشن 5 روبرو خواهیم شد.

می توانیم ببینیم که از نظر ظاهری، به غیر از تغییر رنگ آبی پس زمینه لوگوی PS5، تغییر دیگری در سبک ظاهری جلد بازی ها صورت نگرفته است و حتی رنگ اصلی خود قاب مثل پلی استیشن 4 آبی باقی خواهد ماند.

البته واضح است که رنگ سفید روی جلد و بدنه آبی رنگ قاب، متناسب با طراحی خود کنسول و دسته پلی استیشن 5 انتخاب شده است؛ طوری که مثل کنسول و دسته، دو رنگ آبی و سفید هم در قاب بازی های پلی استیشن 5 دیده می شوند.

پیش از این، بین نسل های پلی استیشن شاهد تغییر کامل ظاهر قاب بازی ها بودیم. قاب سی دی بازی های پلی استیشن وان جای خود را به قاب معمول دی وی دی برای بازی های پلی استیشن 2 دادند. بازی های پلی استیشن 3 از قاب معمول دیسک های بلو-ری استفاده می کردند، ولی به رنگ خاکستری و بازی های پلی استیشن 4 هم با اینکه از نظر اندازه، کم و بیش سبک قاب های بلو-ری را حفظ نموده بودند، ولی طراحی مختص خود را داشتند.

حتی طراحی قاب بازی های ایکس باکس هم بین سه نسل این کنسول، کاملا تفاوت نموده بود. قاب های اولین ایکس باکس طراحی متفاوتی با قاب های ایکس باکس 360 داشتند و قاب بازی های ایکس باکس وان هم جدا از هر دو طراحی شده بودند. قاب بازی های نینتندو هم که به جای خود. بازی های نینتندو در هر نسل نه تنها قاب کاملا متفاوتی داشتند، بلکه هر نسل کنسولی نینتندو حتی از دیسک و کارتریج متفاوتی که ساخته خود نینتندو است استفاده می نماید.

در حال حاضر، نه مایکروسافت و نه سونی قرار نیست از نظر ظاهری طراحی قاب و عکس روی جلد بازی های نسل بعد خود را تغییر دهند.

فعلا، از عکس روی جلد Spider-Man: Miles Morales لذت ببرید.

منبع: وبلاگ پلی استیشن

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1038

به "عکس روی جلد و قاب بازی های پلی استیشن 5 را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس روی جلد و قاب بازی های پلی استیشن 5 را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید