لاس لاخاس، از زیباترین کلیساهای دنیا در کلمبیا، عکس

به گزارش مالکوم، برخی از این کلیساها، کاربردهای مذهبی و آیینی دارند و بیشتر به منظور مراسم عبادی مورد استفاده قرار می گیرند ولی برخی دیگر که شهرت فراوانی نیز دارند برای بازدید گردشگران است. یکی از این کلیسهای مشهور در دنیا کلیسای لاس لاخاس در کلمبیا می باشد که در این مطلب با آن آشنا خواهید شد.

لاس لاخاس، از زیباترین کلیساهای دنیا در کلمبیا، عکس

کلیسای لاس لاخاس امروزی در بین سال های 1916 تا 1949 ساخته شد. هرچند از سال 1756 در این مکان یک پناه گاه و کلیسای کوچک وجود داشته است. این کلیسا برعکس اغلب بناهای ساخته دست بشر در دره ای به اسم دره رودخانه گوآیتارا ساخته شد.

این کلیسا و پل روبروی آن که 50 متر طول دارد امکان عبور از روی دره را میدهند که این منظره ای بی همتا را بوجود آورده است. معماری این کلیسا هم از سبک گوتیک الهام گرفته که آنرا تا حدی شبیه کلیساهای باستانی اروپا کرده است.

کلیسای لاس لاخاس که اندکی با مرز اکوادور فاصله دارد، بعد از رویت معجزه آسای مریم مقدس تأسیس گشت و هم اکنون، یکی از معروف ترین اماکن زیارتی کلمبیا به شمار می آید.

این کلیسا مجهز به پلی است که اکووادور را به کلمبیا وصل می نماید و برای دیدن آن باید گذرنامه بهمراه داشته باشید چرا که شما با بازدید این کلیسا از دو کشور دیدن کرده اید.

ارتفاع کلیسای لاس لاخاس:

100 متر

ساعت های بازدید از کلیسای لاس لاخاس:

بکشنبه تا آدینه:9 صبح تا 6 عصر؛ شنبه:6 صبح تا هشت شب

آدرس کلیسای لاس لاخاس:

Santuario De Las Lajas, Potosí, Las Lajas, Ipiales, Nariño, Colombia

منبع: گردشبان
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1296

به "لاس لاخاس، از زیباترین کلیساهای دنیا در کلمبیا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاس لاخاس، از زیباترین کلیساهای دنیا در کلمبیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید