13 مکان دور از فکر و کمتر شناخته شده در اروپا که بازدید آن توصیه می گردد

به گزارش مالکوم، زمانی که سخن از شگفتی های بی نظیر دنیا به میان می آید، بدون شک می دانیم که اروپا گزینه خوبی برای بازدید از این شگفتی ها است. درواقع، بعضی از این مکان ها ممکن است کمی دورافتاده باشند؛ اما زمانی که تصمیم می گیرید به نقاط ناشناخته و زیبا سفر کنید؛ مخصوصاً در سفرهای فرهنگی؛ با تهیه لیست مناسبی از مکان های کمتر شناخته شده کار خود را آسان کنید. در ادامه با مجله خبرنگاران برای معرفی 13 مکان دور از فکر و کمتر شناخته شده در اروپا همراه باشید.

13 مکان دور از فکر و کمتر شناخته شده در اروپا که بازدید آن توصیه می گردد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

آلبانی، بِرات

برات، یکی از مجذوب کننده ترین شهرهای اروپایی و رؤیایی ترین محل سکونت مردم در اروپا است که با نام مستعار شهر هزار پنجره، شناخته شده است. این شهر زیبا با خانه های سفید رنگ در امتداد خط رودخانه نمای زیبایی پیدانموده است. از زمان گذشته تا اکنون، بازدیدکنندگان، زمان زیادی را برای بازدید از این شهر صرف نموده و از فرهنگ شرق و غرب این شهر لذت می برند.

آلمان، شوانگاو

شوانگاو، دو قلعه سلطنتی را در خود جای داده است. چنین معروف است که نویسنده معروف والت دیزنی، ایده داستان خود را بر اساس زندگی واقعی داستان تخیلی در بالای کوه های این قلعه ها گرفته است. بازدید از این شهر تاریخی و باستانی، به بازدیدکنندگان توصیه می شود. سوغات آلمان

مونته نگرو، سوتی استفان

جزیره استفان، واقع در دریای آدریاتیک، با قلعه زیبای خود در بخش جنوب غربی ساحل دریای آدریاتیک، همانند مرواریدی زیبا می درخشد. مخصوصاً جزایر زیبا و کوچک لانگر هانس در سواحل مونته نگرو که به بعضی از هتل های زیبا منتهی شده و در ادامه به سرزمین اصلی راه دارد. با ورود به این جزیره، گویی به بهشت کوچکی واردشده اید که به وسیله دریاهای نیلگون احاطه شده است.

جمهوری چک (چک اسلواکی)

شما می توانید تنها در 20 دقیقه، از شهر زیبای پراگ تماشا کنید؛ اما درواقع و باوجود زیبایی های این شهر تاریخی، مسلماً زمان بیشتری را صرف خواهید کرد. تماشای منظره ها زیبای طبیعی و معماری این شهر، انسان را به وجد می آورد. منطقه کروملو، واقع در بخش پایین رودخانه ولتاوا و میدان قدیمی شهر، میراث فرهنگی باقیمانده در این شهر است. زندگی در جمهوری چک

کرواسی، هوار

هوار، جزیره ای مدیترانه ای کمتر شناخته شده در ساحل کرواسی است که هنوز هم منطقه محبوب بیشتر بازدید کنندگان و یکی از مقاصد بسیار تماشای اروپایی است. سواحل زیبا و رؤیایی، غذاهای لذیذ و معماری جالب توجه، این منطقه را به یک بهشت کوچک تبدیل نموده است.

فرانسه، کولمار

این منطقه یا همان وهم کوچک فرانسه، با خیابان های باریک و خانه های رنگارنگ منظم، یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی فرانسه است. دراین شهر زیبا می توان به بازدید از موزه ها و گالری ها در هر گوشه از شهر پرداخت. مجذوب کنندهیت این شهر تاریخی به مقدار ای زیاد است که چشم هر بیننده ای را خیره می نماید.

یونان، اندروس

اندروس، درواقع دروازه اصلی شهر یونان است که تا آتن فاصله کوتاهی دارد. این جزیره شکل قدیمی خود را حفظ نموده و سواحل زیبای آن بسیار تماشای است. شما می توانید در این ساحل به سرگرمی و گردش پرداخته و از تماشای منظره ها اطراف لذت ببرید، منظره های که شاید کمتر نظیر آن را دیده باشید.

اسلونی، پیران

شهر ایدئال و زیبای پیران، به مقدار ای رؤیایی است که گاهی با وهم مقایسه می شود. سرزمینی رؤیایی با خانه های رنگارنگ که ایده خوبی برای عکاسی است. زمانی که به میدان اصلی این شهر می رسید، از تماشا ازدحام جمعیت به وجد می آیید.

مالت، ملیها

ساحل طلایی شمال مالت، دارای بازدید کنندگان زیادی است؛ اما شما از دیگر مجذوب کنندهیت هایی نظیر صخره های دریایی، دهکده پاپی و مغازه های کنار ساحل هم لذت می برید.

لیختن اشتاین، وادوز

وادوز، مرکز لیختن اشتاین، واقع در مجاورت رودخانه راین است. قدمت این شهر زیبا به قرن 12 برمی شود و برترین شهر مینیاتوری دنیا است. ساحل وادوز از منطقه ها پر بازدید این شهر بوده و محل اقامت رسمی شاهزاده لیختن اشتاین است.

ایتالیا، ورنازا

ورنازا، یکی از زیباترین شهر های ساحلی در ایتالیا است. بالا رفتن از صخره ها در نزدیکی بندر ورودی، بسیار لذت بخش بوده و در ساحل این شهر، آب نماهای زیبا و آپارتمان های رنگارنگ به چشم می خورد. شهر کاندلا ایتالیا

بلژیک، دینانت

برای فرار از ازدحام بروکسل، سری به شهر جنوبی دینانت بزنید که در کنار رودخانه ای زیبا واقع شده و دارای معماری قرون وسطی است. بازدید از دانشگاه کلیسای نوتردام قرن 13 و کلیسای جامع گوتیک را از دست ندهید.

پرتغال، کاروویرو

گاهی اوقات شما دوست دارید که در زمان تعطیلات خود، به تماشای منظره ها شگفت انگیز بروید. در این منطقه، دو جاده فرعی وجود دارد که به میدان اصلی منتهی می شود. ساحل این شهر محل مناسبی برای ماهیگیری است. بعلاوه بازدید از غار بناگیل، یکی از چشمگیرترین منطقه ها طبیعی را نباید فراموش کنید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1685

به "13 مکان دور از فکر و کمتر شناخته شده در اروپا که بازدید آن توصیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 مکان دور از فکر و کمتر شناخته شده در اروپا که بازدید آن توصیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید