محمد محبی: نرفتم به جام جهانی خیریت داشت ، می توانیم به پرسپولیس برسیم

به گزارش مالکوم، بسیاری هنوز به کارلوس کی روش انتقاد دارند چرا محمد محبی مهاجم آماده تیم استقلال را به جام جهانی نبرد. البته خود محبی در این باره می گوید قسمت این بوده که در جام جهانی نباشد اما همه کوشش خود را به کار می گیرد تا برای رقابت های جام ملتهای آسیا جزو مدعوین باشد.

محمد محبی: نرفتم به جام جهانی خیریت داشت ، می توانیم به پرسپولیس برسیم

خبرنگاران-محمد زارعی

بسیاری هنوز به کارلوس کی روش انتقاد دارند چرا محمد محبی مهاجم آماده تیم استقلال را به جام جهانی نبرد. البته خود محبی در این باره می گوید قسمت این بوده که در جام جهانی نباشد اما همه کوشش خود را به کار می گیرد تا برای رقابت های جام ملتهای آسیا جزو مدعوین باشد. گفت و گوی این بازیکن با خبرنگاران را در ذیل می خوانید:

از برد مقابل ملوان آغاز کنیم. استقلال توانست یک برد پرگل را مقابل این تیم به دست بیاورد.

خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. بعد از مدتها توانستیم تماشاگران را در استادیوم ببینیم و انرژی آنها باعث شد چنین برد پرگلی را به دست بیاوریم. ان شاءالله تداوم داشته باشد. 13 بازی دیگر مانده است و باید همین روند را تا آخر فصل ادامه دهیم در کنارش ان شاءالله بتوانیم قهرمانی جام حذفی را هم به دست بیاوریم.

اینروزها در اوج آمادگی ات قرار داری و حتی در بازی با ملوان گل هم زدی. بسیاری هنوز اعتقاد دارند باید جزو بازیکنان دعوت شده به تیم ملی در جام جهانی قرار می گرفتی. نظر خودت در این باره چیست؟

آن موضوع (نرفتن به جام جهانی) اتفاقی بود که افتاد. ان شاءالله و حتما یک خیریتی در آن است. ان شاءالله این عملکردم ادامه دار باشد و بتوانم جواب محبت طرفداران را بدهم ضمن اینکه به اهدافی که در فوتبال دارم برسم.

بسیاری از طرفداران استقلال بعد از بازی مقابل سپاهان که شکست خوردید از قهرمان شدن در لیگ ناامید شدند. می خواستم نظر خودت را در این باره بدانم.

نیمه اول بازی با سپاهان کاملا برابر بود. در نیمه دوم هم بعد از گلی که خوردیم تمام بازی دست ما بود و فکر نمی کردم نتیجه دو بریک به سود حریف تمام گردد. حداقل تساوی یک بر یک حق ما بود. همان شرایطی که در نیمه دوم بازی با سپاهان داشتیم، از ابتدای بازی با ملوان داشتیم. خیلی موقعیت خلق کردیم 4 گل زدیم و فکر می کنم 4 گل دیگر هم نزدیم. ان شاءالله این روند ادامه دار باشد.

هنوز به قهرمان شدن در لیگ سال جاری امید دارید؟

بله صد درصد. 13 هفته دیگر به جای مانده است. پرسپولیس هم که صدر جدول بود، این هفته به فولاد باخت. در این 13 هفته به جای مانده خیلی اتفاقات می افتاد. باید ببینیم تا آخر فصل چه نتایجی رقم می خورد. اما فوتبال و جذابیت های این رشته به همین غیرقابل پیش بینی بودن آن است.

از اهداف شخصی خود در لیگ سال جاری هم برایمان بگو.

من بازی به بازی جلو می روم. تمام تمرکزم را روی بازی بعدی می گذارم و سعی می کنم همواره در وهله نخست عملکرد خوبی در قالب تیم داشته باشم چراکه هر وقت تیم ببرد بازیکنان و کادرفنی، مدیریتی و پزشکی همگی با هم بالا می آیند.

در خصوص بازی این هفته تان با مس چه صحبتی داری؟

در بازی با مس با همین نگرشی که در بازی با ملوان داشتیم، وارد زمین می شویم. ان شاءالله بتوانیم دست پر از کرمان برگردیم.

در بازی با ملوان دچار مصدومیت شده و تعویض شدی. الان شرایط آسیب دیدگی ات چطور است؟

خوشبختانه شرایطم مناسب است و برای بازی با مس آماده می شوم. جا دارد از پزشکان تیم تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند.

به عنوان سوال پایانی به حضور در تیم ملی در رقابت های جام ملتهای آسیا فکر می کنی؟

بله حتما. همه کوششم را برای رسیدن به این مهم انجام خواهم داد. آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش بازی کند. من هم از این قائده مستثنی نیستم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2123

به "محمد محبی: نرفتم به جام جهانی خیریت داشت ، می توانیم به پرسپولیس برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد محبی: نرفتم به جام جهانی خیریت داشت ، می توانیم به پرسپولیس برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید