نظرسنجی سازمان لیگ والیبال از تیم ها برای نحوه برگزاری لیگ

به گزارش مالکوم، لیگ برتر والیبال به علت حضور تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات منطقه مرکزی آسیا و بعلاوه حضور تیم باشگاه پیکان در مسابقات قهرمانی باشگاه های دنیا به میزبانی کشور برزیل بعد از برگزاری هفته دهم (25 آبان) تعطیل شد.

نظرسنجی سازمان لیگ والیبال از تیم ها برای نحوه برگزاری لیگ

سازمان لیگ فدراسیون والیبال به احترام جایگاه باشگاه ها اقدام به نظرسنجی در خصوص نحوه برگزاری ادامه این مسابقات کرد و دو روش برای ادامه مسابقات پیشنهاد کرد تا باشگاه ها به صورت مکتوب تا روز شنبه پنجم آذرماه نظرات خود را اعلام کنند تا پس از احصاء نتایج بر مبنای اصل خرد جمعی یک مدل انتخاب و اجرا گردد.

دو روش پیشنهادی سازمان لیگ برای ادامه لیگ برتر مردان سال 1401 به قرار زیر است:

روش اول:

هفته دهم لیگ برتر مردان سرانجام دور رفت این رقابت ها محسوب گردد. بدیهی است فصل جابجایی لیگ برتر مردان سال 1401 آغاز شده است و تا آغاز هفته یازدهم (27 آذر) ادامه خواهد داشت.

باشگاه ها موظف هستند تا سرانجام وقت اداری تاریخ 8 آذرماه با استناد به ماده 40 فصل سیزدهم آیین نامه سازمان لیگ و کمیته انضباطی، نسبت به پرداخت 55 درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی بر اساس آئین نامه اقدام کنند و باشگاه ها می توانند در تمامی بازی های بعد از فصل جابجایی از بازیکنان تازه استفاده کنند.

روش دوم:

لیگ برتر مردان از 26 آبان تا 26 آذر تعطیل خواهد بود. ملاقات های هفته یازدهم 27 آذر، هفته دوازدهم 30 آذر و هفته سیزدهم چهار دی ماه برگزار می گردد و با استناد به ماده 40 فصل سیزدهم آیین نامه سازمان لیگ و کمیته انضباطی، باشگاه ها موظف هستند تا سرانجام آخرین بازی هفته سیزدهم (چهارم دی ماه) نسبت به پرداخت 55 درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم اقدام کنند و فصل جابجایی نیز از پنجم تا دهم دی ماه خواهد بود. بدیهی است بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها از روز دوشنبه پنجم دی تا سرانجام وقت اداری روز چهارشنبه هفتم دیماه فرصت شکایت به صورت مکتوب به فدراسیون والیبال را دارند.

لازم به یادآوری است، آغاز دور برگشت مسابقات از تاریخ یازدهم دیماه و ملاقات ها در روز های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ پیش از این بدون نظرخواهی از باشگاه ها هفته دهم را به عنوان سرانجام نیم فصل معرفی کرد، اما در ادامه و با توجه به انتقاد باشگاه ها اقدام به نظرسنجی در خصوص نحوه برگزاری لیگ کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 آذر 1401 بروزرسانی: 1 آذر 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2086

به "نظرسنجی سازمان لیگ والیبال از تیم ها برای نحوه برگزاری لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی سازمان لیگ والیبال از تیم ها برای نحوه برگزاری لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید