نوبت بندی خودرو های ویرایشی اعلام شد

به گزارش مالکوم، پس از آنکه متقاضیان با نوبت تحویل خودرو در سال 1403 برای تغییر نوع خودروی انتخابی اقدام کردند که بتوانند خودرو در امسال، تحویل بگیرند و شش روز برای این امر (تا 10 اردیبهشت ماه) فرصت داشتند؛ اکنون نوبت بندی های تازه اعلام شده و مشتریان می توانند از نوبت تازه خود به وسیله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ها آگاه شوند.

نوبت بندی خودرو های ویرایشی اعلام شد

به گزارش ایسنا، پس از معین شدن نوبت (اولویت) تحویل خودرو های افراد ثبت نام نماینده در نخستین طرح یکپارچه فروش خودرو های داخلی، نوبت تخصیص و تحویل قریب به 50 محصول مختلف عرضه شده در مورد پنج محصول پرتقاضا (با تیپ بندی های مختلف) به سال 1403 موکول شده بود؛ این در حالی بود که ظرفیت بعضی از محصولات در سال 1402 خالی ماند و در مورد بعضی خودروسازان دیگر، حتی ظرفیت فصل بهار 1402 برای بعضی از محصولات تکمیل نشده بود.

براین اساس وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفت برای متقاضیانی که اولویت تحویل خودروی آن ها سال 1403 است، مهلتی در نظر بگیرد تا این متقاضیان نسبت به ویرایش درخواست خودرویی خود اقدام نمایند و پنج اولویت از خودرو های کم تقاضاتر که نوبت تحویل در سال 1402 خواهند داشت را انتخاب نمایند؛ بنابراین مشتریان با نوبت دریافت سال آینده از پنجم اردیبهشت تا 10 اردیبهشت فرصت داشتند برای تغییر نوع خودروی انتخابی خود اقدام نمایند.

پس از سرانجام این مهلت ویرایش در روز یکشنبه هفته گذشته (10 اردیبهشت)، سایت سامانه بسته بود تا بر اساس اولویت معین شده به وسیله مشتریان، پالایش صورت گیرد و ترتیب (اولویت) دریافت خودرو در سال 1402 معین گردد.

نتیجه این موضوع امروز (دوشنبه 18 اردیبهشت ماه) معین شده و بر این اساس افرادی که نوع خودروی خود را در زمان ویرایش تغییر دادند، اکنون می توانند به وسیله سایت سامانه، از نوبت نو خود برای دریافت خودروی انتخابی آگاه شوند.

یادآوری می گردد که چنانچه متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکرده باشد، همان انتخاب اولویت سال 1403 برای او ملاک خواهد بود و بر اساس آن خودروی خود را در سال آینده دریافت خواهد نمود.

از سوی دیگر با توجه به اعلام نوبت نو متقاضیانی که نوع خودروی انتخابی خود را در فرصت ویرایش مربوط به مرحله اول فروش یکپارچه خودروها، تغییر دادند، امروز (دوشنبه) معین شده است، همچنان ابهاماتی در این زمینه وجود دارد، به طور مثال تغییر خودروی انتخابی تعدادی از مشتریان انجام نشده و همان نوبت های اولیه در سال 1403 برایشان ثبت شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2160

به "نوبت بندی خودرو های ویرایشی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبت بندی خودرو های ویرایشی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید