ورود دانش آموزان برای فراوری محتوای آنلاین در فضای وب

به گزارش مالکوم، معاون فرهنگی و تربیتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان باید در فضای مجازی به عنوان یک تولیدنماینده محتوای آنلاین فعالیت نمایند.

ورود دانش آموزان برای فراوری محتوای آنلاین در فضای وب

علی جانباز معاون فرهنگی و تربیتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در گفت وگو با خبرنگار ، درباره برگزاری جشنواره رسانش برای دانش آموزان اظهار کرد: بر اساس آنالیز های اجرا شده استقبال قابل توجهی از جشنواره رسانش این دوره شاهد بودیم و در سال های آینده هم این جشنواره را برگزار خواهیم کرد.

او ادامه داد: این رویداد ها برای دانش آموزان از جنس رقابت نیست بلکه به عنوان یک دوره کاراموزی برای آن ها محسوب می گردد که حتی در شکست هم آموزش هایی را می بینند.

جانباز با اشاره به اینکه باید بستر برای شرکت تمام دانش آموزان فراهم گردد، تاکید نمود: زمانی که دانش آموز در فضای وب فراوری محتوایی از قبیل مصاحبه و گزارش را دارد می تواند به تدریج در فضای حرفه ای هم وارد گردد بنابراین جشنواره رسانش بستری برای انتشار محتوای مناسب در فضای وب ویژه نوجوانان بود.

معاون فرهنگی و تربیتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: با توجه به این ظرفیت در جشنواره قالب هایی همچون وبلاگ نویسی، فراوری اپلیکیشن و استفاده از فضای سایت را مورد توجه قرار دادیم تا دانش آموزان در هر کدام از این فضا ها تجربه کافی پیدا نمایند.

برگزاری جشنواره دانش آموزی رسانش / آموزش مهارت های فضای مجازی

تغییر در قالب برگزاری جشنواره رسانش

او از تغییرات در قالب های برگزاری جشنواره برای سال آینده اطلاع داد و گفت: فراوری فیلم و فعالیت در قالب فراوری محتوای مکتوب را در دستور کار قرار می دهیم.

جانباز اضافه نمود: در اولین دوره جشنواره رسانش 400 اثر فیلم داشتیم که کیفیت قابل قبولی هم داشتند بنابراین در دوره بعدی این بخش را به طور جدی تری دنبال می کنیم.

معاون فرهنگی و تربیتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان درباره توجه به فراوری محتوای آنلاین گفت: در این حوزه دانش آموزان استقبال قابل توجهی نداشتند که می توانیم این تحلیل را داشته باشیم که در این حوزه آن ها بیشتر مصرف نماینده هستند که باید در این زمینه هم کوشش کافی برای ورود دانش آموزان به عنوان یک فراوری نماینده داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 347

به "ورود دانش آموزان برای فراوری محتوای آنلاین در فضای وب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود دانش آموزان برای فراوری محتوای آنلاین در فضای وب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید