چرخ تاکسی به کمک چرخ گردشگری استان مرکزی می آید

به گزارش مالکوم، مرکزی دوره آموزشی توانمندسازی مهارت های رانندگان تاکسی در حوزه خدمات گردشگری و اصول رفتار با گردشگر برگزار گردید.

چرخ تاکسی به کمک چرخ گردشگری استان مرکزی می آید

براساس اعلام روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، علیرضا ایزدی با اشاره به نقش ویژه بخش حمل و نقل در توسعه گردشگری منطقه اظهار کرد: با هدف بالا بردن سطح آگاهی رانندگان درباره اصول رفتار با گردشگران و شناخت جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، معنوی و آشنا کردن آنان با مسیرهای گردشگری استان، آموزش نحوه برخورد با گردشگران، ویژه رانندگان تاکسی برگزار گردید.

در این دوره آموزشی رانندگان تاکسی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی اراک حضور داشتند. در این دوره آموزشی آشنایی رانندگان با گردشگر و تاثیر حضور گردشگران در اقتصاد استان و همچنین چگونگی رفتار با گردشگر و مهارت ارتباطی و روش های ارتباط کاری با گردشگر و درک گردشگر شرح داده شد، ضمناً به کلیه رانندگان بروشورهای جاذبه های گردشگری استان نیز ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، استان مرکزی گفت: این دوره آموزشی با همکاری تاکسیرانی اراک و به همت مؤسسه آموزشی ساتراس با تدریس مهندس نظام آبادی در سالن همایشهای پارک علم و فن آوری اراک برگزار گردید.

فارغ از مباحث مالی، تاکسیرانی از مشاغل تاثیرگذار در ارتقاء فرهنگ جامعه و کیفیت محیط محسوب می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی اعلام نمود: کمترین نقشی که در این حوزه می توان متصور شد این است که یک راننده تاکسی با حسن خلق و لحن مناسب بتواند حس و حال عمومی مسافران خود را اندکی بهبود بخشد. در صورتی که آراستگی اخلاقی و ظاهری توسط اکثریت رانندگان تاکسی رعایت گردد دیدگاه عمومی جامعه را به این شغل تغییر خواهد داد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 652

به "چرخ تاکسی به کمک چرخ گردشگری استان مرکزی می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرخ تاکسی به کمک چرخ گردشگری استان مرکزی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید