گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عسکری: حریف ازبک عاشورزاده هوشمندانه مسابقه داد، فرزان احساسی عمل نمی کرد، فینالیست بود

به گزارش مالکوم، سرمربی تیم ملی تکواندو دلایل شکست فرزان عاشورزاده در دیدار نیمه نهایی بازی های آسیایی 2018 را تشریح کرد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عسکری: حریف ازبک عاشورزاده هوشمندانه مسابقه داد، فرزان احساسی عمل نمی کرد، فینالیست بود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، فریبرز عسگری بعد از شکست فرزان عاشورزاده در دیدار نیمه نهایی مقابل حریف ازبک گفت : متاسفانه سیستم برگزاری مسابقات ضعف های بسیاری دارد، به طوری که سیستم امتیاز دهی داوری قطع و حتی قرار شد به شیوه سنتی دستی امتیاز دهی گردد اما بعد از سه ساعت توقف انتها سیستم درست شد.

وی ادامه داد : همین مسئله باعث شد تا مسابقات پشت سر هم برگزار گردد که امیدواریم در روزهای آینده این مشکل به وجود نیاید.

عسگری توضیح داد : فرزان دو بازی اول را خوب آغاز کرد و برابر حریف ازبکستانی عقب افتاد اما خیلی زود با ضربات پی در پی جبران و کار را به تساوی کشاند. با فریاد به او گفتم به همین روش ادامه بدهد اما نمی دانم چرا درست در 20 ثانیه آخر این کار را نکرد و حریف از او جلو افتاد. به نظرم اگر فرزان احساسی عمل نمی کرد الان فینالیست بود. برد و باخت در لحظه است و حریف ازبک در ثانیه های پایانی هوشمندانه عمل کرد.

عسگری در سرانجام گفت: فردا سعید رجبی یک فینال زودرس با حریف کره ایی دارد و انشاالله با شکست وی به آنچه که حقش است، دست پیدا کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 490

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عسکری: حریف ازبک عاشورزاده هوشمندانه مسابقه داد، فرزان احساسی عمل نمی کرد، فینالیست بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عسکری: حریف ازبک عاشورزاده هوشمندانه مسابقه داد، فرزان احساسی عمل نمی کرد، فینالیست بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید