یک روز تلخ دیگر برای امیر مقابل استقلال؟

به گزارش مالکوم، در جریان نیمه نهایی رقابت های جام حذفی، دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی ساعت 19:30 به مصاف هم می فرایند.

یک روز تلخ دیگر برای امیر مقابل استقلال؟

یکی از نکته های مهم و قابل توجه این مسابقه، حضور امیر قلعه نویی به نام سرمربی گل گهر در این مصاف است. قلعه نویی که یکی از مهم ترین پیشکسوتان و سرمربیان پیشین آبی پوشان مرکز است، در قامت تیم های مختلفی در رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال رفته است.

قلعه نویی 2 بار با تیم گل گهر به مصاف استقلال رفته است که هر 2 مصاف با شکست تیم امیر قلعه نویی به خاتمه رسیده است.

همچنین این سرمربی حرفه ای 9 بار با تیم سپاهان با استقلال مصاف داشته که سهم او در این بازی ها، 2 پیروزی، 5 شکست و 2 تساوی بوده است. او با تراکتور 6 بار به مصاف استقلال رفته است که 3 بازی با شکست به اتمام رسیده است و دو بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافته است.

ذوب آهن دیگر تیم قلعه نویی برای مصاف با استقلال بوده. او با ذوب آهن 2 بار به مصاف استقلال رفته است که یک بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه شکست تمام شده است. مس کرمان هم آخرین تیم قلعه نویی است که با آن با استقلال رویارویی کرده است و یک بازی با نتیجه پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است.

در مجموع امیر قلعه نویی 20 بار با تیم های مختلف به مصاف استقلال در رقابت های لیگ برتر رفته است که 6 برد،5 تساوی و 10 باخت حاصل عملکرد او در مصاف با استقلال بوده است.

مصاف روز چهارشنبه گل گهر و قلعه نویی با تیم استقلال اتفاق سال گذشته را شاید برای قلعه نویی بازهم تکرار کند. او سال 99 هم در رقابت های جام حذفی و هم در لیگ برتر با تیم سپاهان از استقلال مجیدی شکست خورده است و در صورت پیروزی استقلال در این بازی، امکان دارد بازهم قلعه نویی بازنده هر دو رقابت در مصاف با تیم مجیدی باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1679

به "یک روز تلخ دیگر برای امیر مقابل استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روز تلخ دیگر برای امیر مقابل استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید