سخنگوی باشگاه سپاهان: حضور قلعه نویی مقابل استقلال به نظر پزشک بستگی دارد

به گزارش مالکوم، گروه استان ها- سخنگوی باشگاه سپاهان گفت: حال عمومی قلعه نویی خوب است اما حضورش روی نیمکت سپاهان در بازی مقابل استقلال، به نظر پزشک بستگی دارد.

سخنگوی باشگاه سپاهان: حضور قلعه نویی مقابل استقلال به نظر پزشک بستگی دارد

سیدعلی پزشک در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان ، شرایط عمومی امیر قلعه نویی را خوب توصیف نموده و گفت: قلعه نویی امروز از بیمارستان مرخص شده و حال عمومی ایشان خوب است و پزشک شان اجازه ترخیص داده است و مسئله ای ندارد.

وی در پاسخ به اینکه قلعه نویی در بازی مقابل استقلال روی نیمکت سپاهان خواهد نشست یا خیر، گفت: پزشک قلعه نویی چند روزی برای ایشان استراحت در منزل تجویز نموده است تا مدتی از هیاهو و استرس موجود در فضای فوتبال دور گردد و احتمالا فردا و یا نهایتاً روز آدینه قبل از حرکت تیم به سمت تهران، شرایط قلعه نویی مجددا آنالیز شده و درباره حضور یا یا عدم حضورش روی نیمکت تصمیم گیری خواهد شد. همراهی قلعه نویی با تیم به نظر پزشک او بستگی دارد و طی یک یا دو روز آینده در این مورد تصمیم گیری خواهد شد.

سخنگوی باشگاه سپاهان ادامه داد: فعلا تکسیرا مسئولیت فنی تیم را بر عهده داشته و تمرینات را زیر نظر دارد و تیم هم با قدرت در حال تمرین است و به امید خدا برای برد به تهران می رویم و دست پر بازمی گردیم.

وی شرایط فعلی سپاهان را خوب توصیف و اعلام کرد: تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات هم با قدرت برگزار می گردد؛ مقابل استقلال سروش رفیعی و رضا میرزایی را در اختیار نداریم و هر 2 بازیکن محروم هستند اما شرایط سایر بازیکنان تیم خوب است.

پزشک درباره بازیکنان مصدوم سپاهان، اضافه نمود: برای بازی شنبه بازیکن مصدومی نداریم و تنها استنلی و محبی با مصدومیت جزئی روبه رو بودند که آن هم مشکل خاصی محسوب نشده و هر 2 بازیکن به بازی مقابل استقلال می رسند. استنلی در بازی مقابل صنعت نفت چند دقیقه ای بازی کرد و مشکل خاصی ندارد و محبی هم احساس ناراحتی جزئی داشت که برطرف شده و هر 2 بازیکن مشکل خاصی ندارند. تیم برای بازی شنبه آماده است و تنها باید حواشی اطراف تیم کاهش یابد.

وی با اشاره به مثبت شدن نتیجه تست کرونای یکی از بازیکنان سپاهان، گفت: تست کرونای تیم زیر نظر ایفمارک انجام و نتیجه تست یکی از بازیکنان تیم مثبت شد که بلافاصله این بازیکن را از تیم جدا کردیم و فعلا در قرنطینه به سر می برد.

سخنگوی باشگاه سپاهان افزود: خوشبختانه شرایط عمومی این بازیکن خوب بوده و علایم بسیار خفیف و مختصری دارد و شاید خودش هم فکر نمی کرد که جواب تست او مثبت گردد. فعلا این بازیکن در قرنطینه است و در آینده دوباره از او تست گرفته شده و در صورت منفی بودن نتیجه به تیم اضافه خواهد شد.

170، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1059

به "سخنگوی باشگاه سپاهان: حضور قلعه نویی مقابل استقلال به نظر پزشک بستگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی باشگاه سپاهان: حضور قلعه نویی مقابل استقلال به نظر پزشک بستگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید