کنایه یک پرسپولیسی به تعیین شدن قهرمان لیگ برتر

به گزارش مالکوم، محمود شافعی در مورد برد پرسپولیس مقابل نفت آبادان و عملکرد سرخ پوشان در این بازی گفت: به نظر من پرسپولیس بازی خوبی انجام داد. این در حالی است که بازی با تیم های جنوبی همواره سخت است و نمونه آن را هفته گذشته در بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان دیدیم. پرسپولیس در دو بازی قبلی شرایط خوبی نداشت، و برای رسیدن به شرایط بهتر باید 3 امتیاز این بازی را می گرفت که خوشبختانه گرفت. در این بین چیزی که خیلی مهم است این است که احمد گوهری دروازه بان پرسپولیس در این بازی، اعتماد به نفس فوق العاده ای داشت و خیلی خوب به کادر فنی یاری کرد. او پیش از این این طور نبود، اما شرایط خیلی خوبی در بازی با نفت آبادان داشت و حتی کادر فنی می تواند از او در بازی های آینده هم استفاده کند.

کنایه یک پرسپولیسی به تعیین شدن قهرمان لیگ برتر

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد حضور پرسپولیس با دو مهاجم در زمین و چینش یک ترکیب هجومی گفت: فوتبال هجومی ذات پرسپولیس است و هر زمان یحیی گل محمدی پرسپولیس را هجومی و با دو مهاجم به زمین فرستاده، برنده شدیم، حتی اگر عقب بودیم. برترین رویکرد برای پرسپولیس بازی با دو مهاجم ثابت و وینگر بود که نتیجه آن به کسب 3 امتیاز انجامید. اگر از نظر فنی به بازی نگاه کنیم، می بینیم که پرسپولیس در خلق موقعیت هم عملکرد خیلی خوبی داشت و با انجام یک بازی هجومی موقعیت های زیادی خلق کرد. این مسئله بار زیادی از روی دوش کادر فنی برداشت و باعث شد تا پرسپولیس برنده گردد.

شافعی در مورد حضور مهاجم تازه و برزیلی در پرسپولیس توضیح داد: معمولا بازیکنان خارجی که از نیم فصل دوم به تیم اضافه می شوند، برای هماهنگ شدن زمان می خواهند و عیار این بازیکنان بعد از گذشت 5-4 بازی تعیین می گردد. از الان زود است که ما بخواهیم این بازیکن را تحلیل کنیم و برای این کار زود است. با شرایطی که پرسپولیس دارد، به نظرم پریرا می تواند یاری زیادی به پرسپولیس کند.

وی در مورد ملاقات این هفته سرخ پوشان مقابل طرفدار، اعلام کرد: تیم های ساکت الهامی همواره فیزیکی بازی می نمایند و پرسپولیس معمولا مقابل این مربی بازی راحتی ندارد. الهامی در تیم های نساجی و تراکتور هم همین طور کار می کرد. پرسپولیس مقابل طرفدار باید با بضاعتی که دارد سنجیده عمل کند؛ چراکه آنها حریف آسانی نیستند، اما اگر پرسپولیس می خواهد همچنان در صدر جدول بماند باید هجومی بازی نموده و ببرد.

این پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد تیم های سپاهان، استقلال و تراکتور و بعلاوه نتایجی آنها گرفتند، گفت: سپاهان از تیم های ریشه دار فوتبال ایران است که با مربی خوبی که دارد، نتایج خوبی تا الان گرفته است، اما چیزی که واقعیت دارد این است که رقابت باید درون زمین باشد و تیم ها با رقابت سالم عنوان کسب نمایند تا طرفدارانشان از قهرمانی آنها خرسند شوند. وقتی یک تیم قوی است، باید فوتبالی نتیجه بگیرد. پرسپولیس، سپاهان، و استقلال نتایج خوبی کسب نموده اند و باید ببینیم که در ادامه چه خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 بهمن 1401 بروزرسانی: 22 بهمن 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2128

به "کنایه یک پرسپولیسی به تعیین شدن قهرمان لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه یک پرسپولیسی به تعیین شدن قهرمان لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید