10 اپلیکیشین برتر گردشگری در سال 2017

به گزارش مالکوم، آماده سازی قبل از سفر، یکی از هیجان انگیزترین لحظات مسافرت است. تصور کنید که بلیط هواپیما را گرفته اید، هتل شما رزرو شده و به لطف راهنمای سفر، اطلاعات قابل توجهی از مقصد خود به دست آورید، در این مرحله تنها کاری که باید انجام دهید دانلود اپلیکیشین ها یی است که سفر شما را راحت تر می نمایند، در این مقاله سعی نموده ایم 10 تا از بهترین اپلیکیشین هایی که بیشترین کاربرد در سفر را دارند به شما معرفی کنیم.

10 اپلیکیشین برتر گردشگری در سال 2017

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

مهم نیست در چه زمانی و به کجا سفر می کنید فقط کافی است این برنامه ها را دانلود کنید، به شما اطمینان می دهیم از نصب این برنامه ها در گوشی خود پشیمان نخواهید شد.

1-Flight Aware

به جای اینکه زحمت دانلود برنامه های هر شرکت هواپیمایی را به خود بدهید، این اپلیکیشین به شما امکان می دهد تا شرایط هر پرواز را پیگیری کنید، هشدارها را دریافت نموده و از شرایط ترافیکی در فرودگاه ها اطلاع پیدا کنید.

2-Longe Buddy

همه ساعت های زیادی را در صف های طولانی گمرک هدر داده و با ناامیدی به دنبال جایی برای استراحت هستیم، این برنامه به شما امکان رزرو در یکی از 170 سالن گمرک را می دهد، فقط کافی است سالن مورد نظرتان را انتخاب کنید و رزرو خود را انجام دهید.

3-Trip It

اگر سفر بعدی شما شامل چند هتل و چند پرواز می باشد و یا حتی جزو کسانی هستید که به خاطر سپردن جزییات برایتان کار سختی است، این اپلیکیشین به سرعت می تواند به یک دوست خوب برای شما تبدیل گردد، تمام وچرها و بلیط هایتان را می توانید در صندوق نامه های الکتریکی برنامه ثبت کنید تا اپلیکیشین در مواقعی که تنظیم نموده اید برنامه ها را به شما یادآوری کند.

4-XE

اگر جزو کسانی هستید که همواره با تبدیل ارز، مثلاً تبدیل لیر ترکیه به یورو یا هر تبدیل ارز دیگری مشکل دارید، کافی است این برنامه را دانلود کنید، مطمئن باشید همواره تبدیل نرخ به روز را در اختیار خواهید داشت.

5-Around ME

به لطف این برنامه می توانید دسترسی به فهرستی از نزدیک ترین بانک ها، پمپ بنزین ها، بیمارستان ها، هتل ها، رستوران ها، سوپرمارکت ها، سالن های تئاتر و سینما و ایستگاه های تاکسی را داشته باشید.

حتی اگر بخواهید یک فیلم را ببینید یا اگر در خارج از کشور بیمار شوید، این برنامه خیلی به کار خواهد آمد.

6-Wiffinity

شاید داشتن وای فای در طول سفر ضروری نباشد اما همواره مفید خواهد بود. این اپلیکیشین به شما امکان می دهد تا در هر جای دنیا بتوانید آنلاین باشید. این برنامه که از وای فای موجود در دنیا با گذرواژه هایی که به طور مداوم توسط کاربران به روز می گردد، تغذیه می نماید، یکی از برنامه های محبوب مسافرین است.

7-Yuggley

این برنامه برای کسانی که با کودک خود سفر می نمایند مناسب است. اپلیکیشین به شما امکان می دهد که به تمام فعالیت های جذاب برای بچه ها در نزدیکی محل اقامتتان دسترسی داشته باشید. علاوه بر نشان دادن تصاویر از مرکز تفریحی مورد نظر، امکان دسترسی به نظرات دیگر کاربران را نیز فراهم می نماید ضمناً با داشتن فیلترهای مختلفی چون رده سنی بچه ها و یا علایق خاص آن ها می توانید به راحتی به فعالیت هایی که کاملاً با سن و علایق فرزندانتان هماهنگی داشته باشد پیدا کنید.

8-Touchnote

برنامه کاربردی است که به شما امکان ارسال یک کارت پستال قدیمی به طور مستقیم به وسیله گوشی را می دهد، می توانید با استفاده از عکس های خودتان ترکیب معرکه ای از دنیای جدید و قدیم محلی که سفرنموده اید، بسازید و برای دوستانتان ارسال کنید. برای استفاده از این برنامه کافیست یک تصویر انتخاب کنید و متن و آدرس را به آن اضافه کنید، کارت پستال شما آماده ارسال به هر جای دنیا می باشد.

9-City Mapper

ترکیبی از تمامی حمل و نقل های موجود در 36 شهر بزرگ در سراسر دنیا است و به شما این امکان را می دهد که بهترین راه را برای رسیدن از نقطه ای به نقطه دیگر پیدا کنید.

10-Momondo

این برنامه به کشف جای جدید در هر شهر به شما یاری می نماید، نقشه های این برنامه به صورت آنلاین قابل دسترس است و 200 آدرس و راهنمای تخصصی دارد که می تواند بر حسب علایق شما بهترین محل را معرفی کند. فقط کافیست اپلیکیشن را نصب کنید، بعد می توانید با یک دیده تازه به کاوش دنیا بپردازید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 654

به "10 اپلیکیشین برتر گردشگری در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 اپلیکیشین برتر گردشگری در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید