2 لژیونری که گل محمدی می خواست، اما پرسپولیسی نشدند!

به گزارش مالکوم، موضوع جابجایی پرسپولیس و حواشی پیرامون آن در کمتر از چند روز تا شروع لیگ برتر، باعث شده تا طرفداران این تیم نگران شرایط تیمی باشند که سال جاری علاوه بر لیگ های داخلی، باید به مصاف رقبای تا دندان مسلح آسیایی برود. جدایی چند بازیکن، عدم جذب بازیکنان مدنظر سرمربی پرسپولیس و لغو اردوی خارجی این تیم مواردی است که شرایط سرخ پوشان را تا حدی بحرانی نموده است.

2 لژیونری که گل محمدی می خواست، اما پرسپولیسی نشدند!

گل محمدی اعتقاد دارد مدیران باشگاه عملکرد خوبی در جابجایی نداشتند و بازیکنانی که مدنظر او بوده را جذب نکردند. او در ابتدای کار باشگاه در جابجایی نام 5 بازیکن را در نامه ای به رضا درویش داد و این فهرست را به عنوان فهرست اول خود معرفی کرد، اما نفرات مدنظر یحیی به طور کامل جذب نشدند.

سرمربی پرسپولیس درخواست جذب رضا شکاری، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی را داده بود. او بعلاوه خواهان تمدید قرارداد با عیسی آل کثیر شد تا این بازیکن همچنان در تیم بماند، اما مدیریت تیم نتوانست آل کثیر را در این تیم نگه دارد چرا که به گفته مدیرعامل باشگاه، درخواست مالی این بازیکن بالاتر از توانایی پرداخت پرسپولیس بود.

به جز کنعانی زادگان، 3 بازیکن دیگر مدنظر گل محمدی جذب نشدند و یکی از دلایلی که گفته می گردد این روز ها باعث شکراب شدن رابطه مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس شده همین عدم جذب بازیکن است.

گل محمدی در حالی تیمش را برای بازی روز چهارشنبه مقابل آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر آماده می نماید که دستش در دروازه و مهاجم خالی است و با جدایی عجیب احمد گوهری، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته جایگزینی برای او پیدا کند و حالا هم که گفته می گردد یک دروازه بان خارجی قرار است به این تیم بیاید تا یک سهمیه خارجی پرسپولیس، نیمکت نشین باشد!

در پست مهاجم با وجود جدایی 3 بازیکن، فقط شهاب زاهدی به پرسپولیس اضافه شده و هنوز یحیی گل محمدی نتوانسته جایگزینی برای مهاجمان جدا شده خود پیدا کند. این در حالی است که در مارکت فوتبال، با هزینه حدودا یک میلیون دلاری که گفته می گردد پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی کنار گذاشته، می شد بازیکنی باکیفیت در سطح بالا برای کار در فوتبال ایران پیدا کرد!

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2197

به "2 لژیونری که گل محمدی می خواست، اما پرسپولیسی نشدند!" امتیاز دهید

1 کاربر به "2 لژیونری که گل محمدی می خواست، اما پرسپولیسی نشدند!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 لژیونری که گل محمدی می خواست، اما پرسپولیسی نشدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید