30 هزار بروشور و نقشه گردشگری نیشابور در میان مسافران توزیع شد

به گزارش مالکوم، خبرنگاران: مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیشابور گفت: 30 هزار بروشور و نقشه گردشگری نیشابور در میان مسافران توزیع شد.

30 هزار بروشور و نقشه گردشگری نیشابور در میان مسافران توزیع شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزان ترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

محمداسماعیل اعتمادی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در نیشابور، با اشاره به مشخص 30 مدرسه، زائرسرای بقاع متبرکه، میهمانسرا، پنج مسجد و حسینیه به ظرفیت سه هزار نفر برای اسکان اضطراری و منازل استیجاری ثبت شده برای شهرها و هدف های گردشگری از ایجاد سه پایگاه ثبت نام اسکان و سامانه اطلاع رسانی 3055 برای این موضوع اطلاع داد.

وی گفت: تجهیز ایستگاه های پلیس در مراکز گردشگری، آماده باش کامل نیروی انتظامی، پلیس راه، پلیس راهور و پلیس راه آهن، تشدید اقدامات مراقبتی و کنترلی در طول جاده ها از مهم ترین برنامه های کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیکی ستاد خدمات سفر است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور ادامه داد: آماده باش 15 درمانگاه، هفت مرکز بهداشتی و درمانی، سه بیمارستان شهرستان، راه اندازی اکیپ های بازرسی و نظارت های بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و دامپزشکی از رئوس فعالیت های کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد خدمات سفر است.

اعتمادی از احداث کمپ استقبال از زائر در میدان امام رضا(ع)(باغرود) و مسجد اهل بیت(ع)، ساماندهی و نصب 50 تابلوی خیر مقدم، راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در روستاهای هدف گردشگری، برطرف معایب روشنایی 17 کیلومتر بلوار امام رضا(ع)(کمربندی)، بهسازی و نظارت بوستان ها و سرویس های بهداشتی مراکز عمومی و مناطق گردشگری شهری و روستایی را از مهم ترین برنامه های کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها مطرح کرد.

به گفته وی، افزایش ظرفیت ناوگان در پایانه مسافری و راه آهن، استفاده از ظرفیت تاکسی های گردشگری، آماده باش پنج راهدارخانه، ایجاد گشت های کنترل جاده ای و درون شهری برای کنترل حمل و نقل عمومی از رئوس برنامه های کمیته خدمات حمل و نقل است.

دبیر ستاد خدمات سفر نیشابور اتخاذ تمهیدات برای نان مصرفی زائران، افزایش سهمیه آرد و فعال کردن کمیسیون های بازرسی و رسیدگی به شکایات اتحادیه ها را از برنامه های کمیته نظارت و تنظیم بازار و سرکشی از فعالیت دستگاه های اجرایی و انعکاس فوری مسائل و برطرف نواقص احتمالی امور مختلف را از خدمات کمیته بازرسی و نظارت دانست.

به گفته اعتمادی، چاپ 30 هزار بروشور و نقشه گردشگری و چاپ ویژه نامه نوروزی از سوی نشریات محلی، نصب بنر خیر مقدم در سردرب ادارات، استقرار کتابخانه سیار در مکان های تاریخی از اقدامات کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر است.

وی اضافه کرد: استقرار اتوبوس آمبولانسی و آمبولانس اورژانس اجتماعی در تقاطع امام رضا(ع)، پیش بینی حضور امداد هوایی هلال احمر در محورهای مواصلاتی شهرستان در ایام پرترافیک، راه اندازی ایستگاه طرح سلامت در سه مکان گردشگری و ... از فعالیت های کمیته امداد و نجات است.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 696

به "30 هزار بروشور و نقشه گردشگری نیشابور در میان مسافران توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 هزار بروشور و نقشه گردشگری نیشابور در میان مسافران توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید