آموزش رایگان 3 رشته صنایع دستی در شهرری

به گزارش مالکوم، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ری گفت: به منظور ترویج و توسعه صنایع دستی به ویژه در زمان اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان سه دوره آموزش صنایع دستی در رشته های مینای سفال، رودوزی های الحاقی و گلیم بافی برگزار می گردد.

آموزش رایگان 3 رشته صنایع دستی در شهرری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، امیر مسیب رحیم زاده امروز شنبه 21 تیر ماه 99 با بیان اینکه این دوره های آموزشی با اعتبار 500 میلیون ریال برگزار می گردد، اضافه کرد: در هر رشته آموزشی تعداد 30 نفر مهارت های لازم را کسب خواهند کرد.

رحیم زاده اضافه کرد: شهرستان ری به دلیل جمعیت و زائران، این ظرفیت را دارد تا فراوری و عرضه صنایع دستی در این شهرستان در سطح بالایی انجام گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرری مطرح نمود: این دوره آموزشی به صورت رایگان در طول سه ماه و به مدت صد ساعت آموزشی برای هر هنرجو برگزار می گردد و در خاتمه به هنرجویان گواهی خاتمه دوره آموزش مقدماتی اعطا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام با شماره 09306220763 تماس بگیرند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1039

به "آموزش رایگان 3 رشته صنایع دستی در شهرری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش رایگان 3 رشته صنایع دستی در شهرری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید