آیا مسی در بارسلونا ضعیف عمل نموده است؟

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، فلیپه کوتینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم فوتبال بارسلونا مقابل آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا گفت توضیحش سخت است که چرا بارسلونا با مسی در 4 دوره اخیر لیگ قهرمانان تنها یک بار قهرمان گردیده است.

آیا مسی در بارسلونا ضعیف عمل نموده است؟

از طرفی انتقاداتی درباره مسی مطرح گردیده که اگر به جای رونالدو او در رئال مادرید بود هرگز تیم مادریدی نمی توانست با رهبری اش به 3 قهرمانی پشت سر هم در لیگ قهرمانان برسد.

حتی این را هم می گویند که مادرید با رونالدو توانسته بهترین بارسلونای تاریخ با حضور مسی را کنار بزند و عناوین را از آن خود کند.

اما واقعیت این است این بهترین بارسلونای تاریخ نیست، حتی در 3 سال اخیر هم بهترین بارسای تاریخ نبوده است. بهترین بارسلونای تاریخ بارسلونای پپ گواردیولا بود. بارسلونایی که توانست2 قهرمانی لیگ قهرمانان را کسب کند و می توانست دو قهرمانی دیگر هم به دست آورد. اما آن ها را به خاطر اینتر و چلسی مورینیو از دست داد. اولی با گل آفساید میلیتو در ایتالیا و رد شدن گل سالم بویان کرکیچ در بارسلونا. در دیگر بازی هم در استمفوردبریج مسئله ای پیش آمد.

مسی 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان گردیده است. اما باید بدانید او این کار را در 12 سال انجام داده و تا قبل از آن بارسلونا در 107 سال توانسته بود تنها یک بار قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 48

به "آیا مسی در بارسلونا ضعیف عمل نموده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا مسی در بارسلونا ضعیف عمل نموده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید