تور ایتالیا: میلان در اندیشه جذب اومتیتی

به گزارش مالکوم، مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا در رادار باشگاه میلان قرار گرفته است.

تور ایتالیا: میلان در اندیشه جذب اومتیتی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، ساموئل اومتیتی که تابستان اخیر به شدت شایعه جدایی اش از بارسلونا مطرح بود و در نهایت در این باشگاه ماند، موردتوجه باشگاه میلان نهاده شده است. این مدافع فرانسوی که روزهای خوبی را در جمع آبی واناری ها تجربه نمی نماید، برای رهایی از این مخمصه ممکن است راهی سری A ایتالیا گردد و فوتبالش را زیرنظر استفانو پیولی ادامه دهد.

براساس گزارش نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا، مدافع بارسلونا که از وضعیتش در بارسلونا ناراضی است، برخلاف تابستان اخیر حالا در پی ترک نوکمپ است، این در حالی است که باشگاه میلان دوباره به عنوان مقصد احتمالی اش ظاهر شده است.

میلان تابستان اخیر هم نسبت به جذب اومتیتی علاقه مند بود، اما در نهایت این انتقال شکل عملی به خود نگرفت. میلانی ها حالا با توجه به مصدومیت جدی سیمون کیائر که او را تا سرانجام فصل خانه نشین می نماید، این مدافع فرانسوی را به عنوان یکی از گزینه های جانشینی مدافع دانمارکی خود در پنجره زمستانی پیش رو در نظر دارند.

کیائر که در رجحان 3 بر صفر چهارشنبه شب میلان مقابل جنوا در هفته پانزدهم سری A ایتالیا دچار مصدومیت شد، روز گذشته (آدینه) از ناحیه رباط صلیبی قدامی زانوی چپ خود مورد عمل جراحی نهاده شد و با اعلام باشگاه میلان شش ماه خانه نشین خواهد بود که این بدین معناست که فصل برای او تمام شده است.

اومتیتی 28 ساله که تا سرانجام ماه ژوئن 2023 با بارسلونا قرارداد دارد، این فصل فرصت بازی برای آبی و اناری پوشان را پیدا ننموده است. او در سال 2016 از لیون به جمع کاتالان ها پیوست و در این مدت دو قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را تجربه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1854

به "تور ایتالیا: میلان در اندیشه جذب اومتیتی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ایتالیا: میلان در اندیشه جذب اومتیتی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: میلان در اندیشه جذب اومتیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید