تور کانادا: استقبال کانادا از 11000 مهاجر در آگوست 2020، خبر کانادا

به گزارش مالکوم، طبق تازهترین داده ها، کانادا در آگوستی که سپری شد از 11,315 مقیم دائم تازه استقبال نموده است. این در حالیست که در ماه قبل از آن یعنی جولای کانادا 13,645مقیم دائم تازه را پذیرفته بود. علاوه بر کمتر شدن تعداد مهاجران در ماه آگوست نسبت به ماه جولای، مجموع مهاجران کانادا در آگوست 2020 نسبت به آگوست سال قبل 31,600 نفر کمتر بوده است. دلیل این کاهش چشمگیر، کروناست چرا که کانادا از ماه مارس امسال محدودیت های سفر را برای جلوگیری از نفود و توسعه این ویروس اعمال نموده است.

تور کانادا: استقبال کانادا از 11000 مهاجر در آگوست 2020، خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

قبل از همه گیری کرونا، کانادا قصد داشت در سال 2020 مشابه سال قبل از 341,000 مهاجر تازه استقبال کند. از ژانویه تا آگوست 2020، کانادا از 128,400 مهاجر و مقیم دائم استقبال نموده است. بر اساس فرایند جاری به نظر می رسد نرخ جذب مقیم دائم کانادا سال جاری برای نخستین بار از سال 1999 تا کنون با کاهش 200 هزار نفری روبرو گردد. باید به یاد داشت که کاهش سطح جذب مهاجر موقتی است و تابعی است از محدودیت های سفر و سایر اختلالات کرونایی. کانادا همچنان خود را متعهد به استقبال از مهاجران بیشتر می داند.

اولین نشانه این تعهد، تداوم برگزاری پذیرش های اکسپرس انتری و برنامه مهاجرت استانی طی همه گیری کروناست. پذیرش های اکسپرس انتری که هر دو هفته یک بار برگزار می گردد همچنان ادامه دارد و کانادا در فصل سوم 2020 در صدور دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت به عنوان اسکیلدورکر رکوردشکنی نموده است. بعلاوه لازم به ذکر است برنامه مهاجرت استانی بسیار فعال است و استان هایی نظیر جزیره پرنس ادوارد، نوا اسکوشا، انتاریو، ساسکاچوان، آلبرتا و بریتیش کلمبیا پذیرش های مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود را برگزار نموده اند. استان کبک هم که سیستم مهاجرتی خاص خود را دارد هفته پیش بزرگترین پذیرش خود طی یک سال اخیر را برگزار کرد.

اما در ماه سپتامبر دولت کانادا مهاجرت را به عنوان اولویت کلیدی برای حمایت از اقتصاد کانادا پس از انتها یافتن همه گیری کرونا اعلام نمود. و همانطور که حتما در وبسایت و شبکه های اجتماعی خبرنگاران خوانده اید، برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها را بازگشایی کرد. اداره مهاجرت، شهفرایندی و پناهندگی کانادا در بیانیه ای که به مناسب بازگشایی برنامه اسپانسرشیپ والدین خود صادر نموده گفته است که در سال 2021 تا سقف 30,000 درخواست اسپانسرشیپ را خواهد پذیرفت. با توجه به اینکه مهاجرانی که به وسیله اسپانسرشیپ والدین وارد کانادا می شوند معمولا 6 درصد تمام مهاجرانی را که همه ساله وارد کانادا می گردد در بر می گیرد هدف کانادا برای سال 2021 نشانه ای دیگر از تعهد استوار کانادا برای استقبال از بیش از 300,000 مهاجر طی سال آینده و پس از آن است.

در اواخر ماه جاری کانادا برنامه سطوح مهاجرت 2021-2023 را اعلام خواهد کرد. بدین ترتیب معین خواهد شد که برنامه های مهاجرتی کانادا برای دنیای پساکرونا چگونه خواهد بود. لازم به ذکر است با اینکه تعداد مقیما ندائم کانادا طی ماه آگوست کاهش چشمگیر داشته و کرونا احتمالا سطح ورود تازه واردان را همچنان پایین نگه خواهد داشت می توان از سال بعد انتظار بازگشت قابل ملاحظه درسطح ورود مهاجران کانادا را داشت.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1804

به "تور کانادا: استقبال کانادا از 11000 مهاجر در آگوست 2020، خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: استقبال کانادا از 11000 مهاجر در آگوست 2020، خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید