افتتاح 50 طرح زیربخش کشاورزی همزمان با هفته دولت در لرستان

به گزارش مالکوم، رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 50 طرح مالی و زیربنایی همزمان با هفته دولت در حوزه های آب و خاک، منابع طبیعی، باغبانی و دام و طیور استان بهره برداری می گردد.

افتتاح 50 طرح زیربخش کشاورزی همزمان با هفته دولت در لرستان

سیدعماد شاهرخی گفت: برای اجرای این طرح ها بیش از 569 میلیارد ریال هزینه شده است و با افتتاح آن ها زمینه اشتغال 168 نفر ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به بهره مندی 388 خانوار از مزایای این طرح ها می گوید: 34 طرح آب و خاک، 11 طرح منابع طبیعی، سه طرح باغبانی و 2 طرح دام و طیور هفته دولت در لرستان افتتاح می گردد.

شاهرخی با بیان اینکه در حال حاضر جهاد کشاورزی، مالی ترین دستگاه اجرایی لرستان است گفت: میانگین اشتغال در بخش کشاورزی استان و کشور به ترتیب 28.8 درصد و 18.7 درصد است و میانگین نقش آفرینی کشاورزی در حوزه اقتصاد لرستان 10 درصد بیشتر از نورم کشور می باشد که باید زیرساخت های لازم برای تقویت این فرصت ها بیش از پیش فراهم گردد.

وی ادامه داد: بنابراین مدیران ساعتی، ارجاعی و برطرف تکلیفی در بدنه سازمان جهاد کشاورزی لرستان و سیستم مدیریتی آن جایگاهی ندارند چراکه باید تمام وقت در اختیار مجموعه باشند تا بتوان خدمات موثرتری به600 هزار نفر تحت پوشش این بخش در قالب 170 هزار خانوار ارائه داد.

خبرنگاران لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2048

به "افتتاح 50 طرح زیربخش کشاورزی همزمان با هفته دولت در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 50 طرح زیربخش کشاورزی همزمان با هفته دولت در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید