مشکل اعزام تیم هندبال زاگرس به جام باشگاه های آسیا حل شد

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب دو روز قبل طی بیانیه ای از مسائل اقتصادی این مجموعه برای اعزام تیم هندبال به رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا خبر داده و حتی خبر از انحلال این تیم داده بودند. اما پس از انتشار این خبر و با پیگیری مسئولین مشکل اعزام این تیم به رقابت های کره جنوبی حل شد تا این تیم بامداد فردا راهی این رقابت ها گردد.

مشکل اعزام تیم هندبال زاگرس به جام باشگاه های آسیا حل شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

مدیر عامل باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب در گفتگویی با سایت فدراسیون هندبال از برطرف مسائل اقتصادی این تیم و حضور در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا خبر داده است.

سجاد اعظم گفت: با مساعدت های وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون هندبال، استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان کرمانشاه مسائل اقتصادی باشگاه مرتفع شد.

وی ادامه داد: تیم زاگرس برای شرکت در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا به حداقل 400 میلیون تومان اعتبار احتیاج داشت که خوشبختانه با مساعدت و همکاری دستگاه های یادشده این مشکل در لحظه آخر منتفی شد.

اعظم توضیح داد: 200 میلیون تومان از اعتبار مورد احتیاج توسط وزارت ورزش و جوانان و مابقی بودجه مورد احتیاج هم توسط استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تامین شده است.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در ادامه اعلام کرد: این اعتبار برای هتل محل اسکان بازیکنان و اعضای تیم صرف خواهد شد. کل نفرات اعزامی را 17 نفر متشکل از 14 بازیکن، دو نفر سرمربی و سرپرست و یک نفر نماینده حراست فدراسیون تشکیل می دهند.

اعظم در خاتمه و با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تیم زاگرس بتواند نماینده شایسته ای برای هندبال کشور باشد، از توجه و مساعدت وزیر ورزش و جوانان، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون هندبال قدردانی کرد. اعضای تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب، ساعت چهار صبح فردا دوشنبه 13 آبان ماه به وسیله فرودگاه امام خمینی (ره) تهران راهی کره جنوبی محل برگزاری مسابقات باشگاه های آسیا می شوند.

تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در مسابقات لیگ برتر سال گذشته و با کسب مقام نایب قهرمانی مجوز حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا را پیدا کرد.

مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا در بخش مردان از 16 تا 26 آبان ماه در کره جنوبی برگزار می گردد که ایران با دو نماینده در این رویداد حاضر است. پیش از این تیم فولاد مبارکه سپاهان دیگر نماینده کشورمان در این رقابت ها راهی کره جنوبی شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 465

به "مشکل اعزام تیم هندبال زاگرس به جام باشگاه های آسیا حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل اعزام تیم هندبال زاگرس به جام باشگاه های آسیا حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید