باغچقی، پرهیزگار و کرجی نمایندگان ایران در روز پایانی

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، در ادامه این مسابقات که به میزبانی قرقیزستان در بیشکک جریان دارد، فردا پنجشنبه 19 فروردین ماه مبارزات اوزان 78- و 78+ کیلوگرم زنان، 90-، 100- و 100+ کیلوگرم مردان برگزار می گردد که تیم ایران سه نماینده دارد.

باغچقی، پرهیزگار و کرجی نمایندگان ایران در روز پایانی

جهت دریافت خدمات طراحی منزل ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در وزن 90- کیلوگرم که 14 جودوکار پیکار می نمایند، قاسم باغچقی در اولین ملاقات باید با بو هبیلیگه از چین مبارزه کند. وی در صورت فزونی با گواک از کره جنوبی مبارزه خواهد نمود.

علی پرهیزگار نماینده ایران در وزن 100- کیلوگرم در میان 16 جودوکار در اولین ملاقات به مصاف سریکبایف از قزاقستان می رود و در صورت فزونی باید با برنده مبارزه نیوزیلند و ازبکستان مبارزه کند.

سعید کرجی هم در وزن 100+ کیلوگرم که 14 جودوکار رقابت خواهند کرد دور نخست به مصاف کیم مین جونگ از کره جنوبی خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی به ملاقات برنده ازبکستان و تاجیکستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1463

به "باغچقی، پرهیزگار و کرجی نمایندگان ایران در روز پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغچقی، پرهیزگار و کرجی نمایندگان ایران در روز پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید