با لغو مسابقات جهانی باید برای سهمیه المپیک تلاش کنم

به گزارش مالکوم، محمدهادی ساروی که به تازگی با کسب پیروزی در مصاف انتخابی وزن 98 کیلوگرم به دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی دست یافت به خبرنگاران گفت: در شرایطی وارد رقابتهای انتخابی شدیم که بعد از ماه ها دوری از تمرینات مطلوب و گروهی و عدم حضور در مسابقات می بایست در مصاف انتخابی به مصاف حریفان برویم. البته همین موضوع را باید به فال نیک گرفت که بعد از مدتها توانستیم در چنین مسابقاتی حضور یابیم.

با لغو مسابقات جهانی باید برای سهمیه المپیک تلاش کنم

وی افزود: بیشتر مدعیان وزن من در رقابتهای انتخابی حضور داشتند و من هم با برنده کشتی مهدی علیاری و بالی مبارزه کردم و توانستم به پیروزی برسم. تمام هدفم این بود که اگر مسابقات جهانی برگزار شود و من ملی پوش ایران در این رقابت ها باشم، تلاش کنم تا ناکامی سال گذشته را جبران کنم. البته رقابتهای جهانی 2020 با توجه به شیوع کرونا لغو شد و باید به فکر میادین بعدی باشم. با این وجود حالا باید برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک تمرین کنم تا با کسب سهمیه، راستا رسیدن به المپیک را هموار کنم.

دارنده مدال طلای قهرمانی جوانان جهان خاطر نشان کرد: طبق برنامه امید فراوانی به حضور در اردوهای تیم ملی دارم تا بتوانم تمام تلاشم را برای کسب موفقیت در المپیک به کار ببرم. ضمن اینکه اگر به المپیک هم رسیدم، باید با تمام توان بجنگم تا در آن آوردگاه سرنوشت ساز نتایج خوبی کسب کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1236

به "با لغو مسابقات جهانی باید برای سهمیه المپیک تلاش کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با لغو مسابقات جهانی باید برای سهمیه المپیک تلاش کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید