ساروی: همه ورزشکاران آرزوی حضور در المپیک را دارند

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، یکی از فرنگی کاران پیروز تیم ملی کشتی ایران که در رقابتهای گزینشی قزاقستان به میدان رفت و توانست سهمیه المپیک در وزن 97 کیلوگرم را کسب کند، محمد هادی ساروی است. کشتی گیر با انگیزه و عنوان داری که پیش از این عناوین قهرمانی آسیا و دنیا را هم در فهرست افتخاراتش ثبت نموده و حالا با تمام وجود برای حضور در المپیک کوشش می نماید.

ساروی: همه ورزشکاران آرزوی حضور در المپیک را دارند

به همین دلیل محمدهادی ساروی در حاشیه تمرینات اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به برنامه هایش اشاره نمود و گفت: افتخار شاگردی محمد بنا را دارم. از او درس های زیادی آموختم و از تجربیاتش استفاده می کنم. امیدوارم از این به بعد موفقیت بیشتری کسب کنم. من در شرایطی در اردوهای قبلی تمرین می کردم که وزنم نسبت به حریفان پایین تر بود، اما حالا بهتر از قبل هستم. یکی از دلایل موفقیت من هم این بود که بیشتر با مدعیان وزن 97 کیلوگرم کشتی گرفتم و طبیعتاً این مسئله در فرایند آماده سازی من خیلی تأثیرگذار است. البته هم اکنون به وزن ایده آل رسیده ام و امیدوارم این فرایند رو به رشد را حفظ کنم تا بهترین نتیجه را در آینده بگیرم.

مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی فرنگی در مورد اینکه چقدر شانس دارد تا در المپیک هم کشتی بگیرد گفت: هر ورزشکاری آرزوی کسب مدال طلا در المپیک را دارد، اگر من هم به المپیک اعزام شوم، از هیچ تلاشی برای کسب خوش رنگ ترین مدال در توکیو دریغ نمی کنم. من در مسابقات گزینشی هم کشتی های خوبی گرفتم حریفانی از ازبکستان و چین و قرقیزستان را شکست دادم که همین حریف قرقیز چندی پیش توانسته بود الکسانیان را شکست دهد.

ساروی با اشاره به اینکه تمرینات خوبی در اردوی تیم ملی در حال پیگیری است، توضیح داد: خوشبختانه بچه ها با حضور در اردوی تیم ملی می توانند با خیالی آسوده به لحاظ محدودیت های کرونایی تمرین نمایند. من هم این روزها در کنار تمریناتم، کشتی حریفان اصلی را با کادر فنی پیگیری و آنها را بررسی می کنم تا اگر نماینده کشورمان در المپیک بودم، بهترین کشتی ها را ارائه دهم.

به گزارش خبرنگاران، اردوی کنونی تیم ملی کشتی فرنگی از روز اول اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی شروع شده و روز 12 اردیبهشت به خاتمه می رسد که اسامی نفرات حاضر در این اردو به توضیح زیر است:

55 کیلوگرم: پویا دادمرز (خوزستان) سجاد عباس پور (مازندران) امید آرامی (سیستان و بلوچستان)

60 کیلوگرم: علیرضا نجاتی (قم) مهدی محسن نژاد (خوزستان) پویا ناصرپور (خوزستان)

63 کیلوگرم: میثم دلخانی (فارس) آرمین محب ثابت (تهران) مهرداد مردانی (خوزستان)

67 کیلوگرم: محمدرضا گرایی (فارس) حسین اسدی (خوزستان) محمدجواد رضایی (قم)

72 کیلوگرم: علی ارسلان (مازندران) محمدرضا مختاری (فارس)

77 کیلوگرم: محمدعلی گرایی (فارس) پژمان پشتام (تهران) امین کاویانی نژاد (خوزستان)

82 کیلوگرم: علی موسی زاده (تهران)

87 کیلوگرم: حسین نوری (البرز) رامین طاهری (خوزستان) ناصر علیزاده (مازندران) مهدی فلاح (تهران)

97 کیلوگرم: محمدهادی ساروی (مازندران) مهدی بالی (مازندران)

130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی (خوزستان) امین میرزازاده (خوزستان) علی اکبر یوسفی (مازندران) پارسا نظری (فارس)

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1535

به "ساروی: همه ورزشکاران آرزوی حضور در المپیک را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساروی: همه ورزشکاران آرزوی حضور در المپیک را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید