طراحی سایت: روایت سایت اتحادیه جهانی کشتی از روز طلایی ایران در کشتی فرنگی

به گزارش مالکوم، کسب 2 مدال طلا از سوی فرنگی کاران کشورمان در مسابقات جهانی کشتی فرنگی 2021 اسلو، در سایت اتحادیه جهانی این رشته ورزشی بازتاب داشت.

طراحی سایت: روایت سایت اتحادیه جهانی کشتی از روز طلایی ایران در کشتی فرنگی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران، در پی قهرمانی محمد هادی ساروی و علی اکبر یوسفی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دنیا در اسلو، سایت اتحادیه دنیای کشتی نوشت: برای ایران روز خوبی بود، ایران از سال 2014 در رقابت های دنیای کشتی فرنگی قهرمانی نداشت، اما در هشتمین روز این رقابت ها با پیروزی های محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز المپیک توکیو در وزن 97 کیلوگرم و علی اکبر و علی اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم به 2 مدال طلا دست یافت.

یوسفی در وزن 130 کیلوگرم با پیروزی 5 - یک مقابل زورابی گدخوری از روسیه که 4 امتیاز آن با خروج حریف از تشک به دست آمد، اولین قهرمان دنیا ایران در دسته سنگین وزن کشتی فرنگی شد.

این برد تقریباً یک ماه پس از آن به دست آمد که یوسفی، گدخوری دارنده مدال برنز 2021 اروپا، را در تورنمنت بزرگداشت لیوبویر ایوانویچ گدزا در صربستان با نتیجه 10 بر 2 شکست داده بود و به موفقیت های خود در 2 سال گذشته ادامه داد.

سال 2019، یوسفی اسم قهرمانی جوانان و زیر 23 سال دنیا و بعلاوه جوانان آسیا را کسب کرد و سال جاری اولین مدال طلای خود را در بزرگسالان آسیا به دست آورد.

اندکی قبل از قهرمانی یوسفی، ساروی در فینال 97 کیلوگرم الکس زوکه از مجارستان را 3 - یک شکست داد تا اولین مدال طلای مسابقات دنیای را پس از قهرمانی حمید سوریان در وزن 59 کیلوگرم مسابقات 2014 تاشکند برای ایران به ارمغان بیاورد.

ساروی، قهرمان جوانان دنیا در سال 2019 و دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا در سال 2019، در وقت اول با امتیاز گیری از بارانداز 3 - صفر پیش افتاد و سپس در وقت دوم کشتی را اداره کرد و حریف به علت کم کاری ساروی یک امتیاز گرفت.

این دو پیش از این در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا 2018 با یکدیگر ملاقات نموده بودند که ساروی در راه کسب مدال طلا با نتیجه 6-1 برنده شده بود. آن ها در توکیو در جدول مقابل هم قرار داشتند، جایی که زوکه پنجم شد.

بیشتر بخوانید

  • واکنش گرایی و پشتام پس از کسب مدال برنز دنیا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1741

به "طراحی سایت: روایت سایت اتحادیه جهانی کشتی از روز طلایی ایران در کشتی فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: روایت سایت اتحادیه جهانی کشتی از روز طلایی ایران در کشتی فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید