بخور دادن دیگر از مد افتاده !

به گزارش مالکوم، پاکسازی برای همه نوع پوست ضروری است؛ اما بیش از 10 روش پاکسازی وجود دارد که بر اساس نوع پوست مشخص می گردد... پاییز، فصل محبوب سال برای پاک سازی پوست اما نه با بخور!

بخور دادن دیگر از مد افتاده !

بخور دادن دیگر از مد افتاده !

پاکسازی برای همه نوع پوست ضروری است؛ اما بیش از 10 روش پاکسازی وجود دارد که بر اساس نوع پوست معین می گردد...

پاییز، فصل محبوب سال برای پاک سازی پوست اما نه با بخور!

امروزه از جریان برق برای پاک کردن منافذ پوست استفاده می گردد چرا که بخور باعث باز شدن منافذ پوست شده و در صورت زیاد بودن حرارت بعضی از آنزیم های پوست را از بین می برد.

این روز ها انجام خدمات زیبایی در سالن های زیبایی هواداران زیادی پیدا نموده و شاید به همین علت است که بیشتر این مراکز انجام خدمات زیبایی-درمانی مانند پاکسازی پوست تبلیغ می گردد.

پاکسازی پوست در حقیقت درآوردن کومدون های سرسیاه، کیست های ریز و مایع، تخلیه میلیا، برداشتن سلول های مرده و تنظیم و تعادل چربی های پوست است که معمولا بین 45 دقیقه تا یک ساعت زمان می برد.

نکته جالب این جاست که انجام این کار در مراکز مختلف نرخ متفاوتی دارد و بین 20 تا 100هزار تومان هزینه دارد. چیزی که در انجام پاکسازی پوست از اهمیت بیشتری برخوردار است انجام این کار به وسیله افراد متخصص است چرا که به گفته بیشتر متخصص پوست و مو انجام غیر تخصصی این کار نه تنها فایده نداشته بلکه برای پوست مضر هم هست.

مسوول یکی دیگر از مراکز با تاکید بر این که استفاده از بخور برای پاکسازی ضروری است می گوید: البته ما موادی را به بخور اضافه می کنیم که علاوه بر پاکسازی به روشن شدن پوست یاری می نماید. خدمات موسسه 30هزار تومان هزینه دارد و تا یک ماه دوام خواهد داشت.

با این حال بیشتر متخصصان پوست و مو معتقدند که انجام پاکسازی با روش غیر اصولی می تواند به پوست آسیب برساند. لطمه ای که پاکسازی غیر اصولی به پوست می زند در مواقعی زیاد است. اگر پاکسازی درست و اصولی انجام نگردد، پوست حساس می گردد، جای جوش باقی می گذارد و باعث حساس شدن مویرگ ها و حتی پاره شدن آنها می گردد.

در بعضی از مراکز از بخور برای پاکسازی استفاده می گردد، اگر با بخور خیلی داغ، پاکسازی انجام گردد و دست کاری بیش از حد روی پوست صورت بگیرد، پوست شل خواهد شد.

گاهی بعضی از پزشکان هم چون با روش های پاکسازی آشنا نیستند این عوارض را ایجاد می نمایند پاکسازی برای همه نوع پوست ضروری است؛ اما بیش از 10 روش پاکسازی وجود دارد که بر اساس نوع پوست معین می گردد. مثلا برای بعضی از افراد یک پاکسازی اولیه که شامل تمیز کردن منافذ پوست از چربی و آلودگی است می تواند به یک پاکسازی همراه با جوان سازی بدل شده و برای نگهدارنده جوانی و جلوگیری از چروک و افتادگی پوست مفید است.

بخور از مدت ها پیش به اسم درمان استفاده نمی گردد، امروزه از جریان برق برای پاک کردن منافذ پوست استفاده می گردد چرا که بخور باعث باز شدن منافذ پوست شده و در صورت زیاد بودن حرارت بعضی از آنزیم های پوست را از بین برده و باعث شل شدن و افتادگی پوست می گردد.

شاید یکی از عواملی که بعضی از افراد مراکز غیر تخصصی را برای پاک سازی پوست استفاده می نمایند کمتر بودن هزینه ها باشد؛ چرا که هزینه این خدمات در مراکز درمانی تخصصی معمولا بین 80 تا 100 هزارتومان است اما سوال این جا است که چه کسی جوابگوی آسیب هایی است که به وسیله افراد غیر متخصص به پوست افراد وارد می گردد؟

منبع:برنا

ارسال به وسیله کاربر محترم سایت :hasantaleb

منبع: راسخون
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1733

به "بخور دادن دیگر از مد افتاده !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخور دادن دیگر از مد افتاده !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید