برداشتن بار ورزش از دوش دولت با حمایت از بخش خصوصی

به گزارش مالکوم، خبرنگاران/خوزستان نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ورود بخش خصوصی به ورزش، گفت: باید دست فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی را بگیریم و از آن ها حمایت کنیم و اگر این مهم محقق گردد، دیگر بار ورزش فقط روی دوش دولت ها نخواهد بود.

برداشتن بار ورزش از دوش دولت با حمایت از بخش خصوصی

سید احمد آوایی در حاشیه بازدید امروز، 15 دی ماه معاون وزیر ورزش از استادیوم مجدیان دزفول، اظهارکرد: وزیر ورزش مدتی پیش با من تماس گرفت و مطرح نمود که دستور داده ام هر چه سریع تر یعنی تا خاتمه امسال استادیوم مجدیان دزفول به اتمام برسد. البته باتوجه به علاقه آقای تقی زاده معاون وزیر ورزش به توسعه و گسترش ورزش، به نظر من هر چقدر بخش خصوصی را در ورزش فعال کنیم پیروز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگاران، وی بیان نمود: همانطور که خیرین مدرسه ساز و فرهنگی و سلامت داریم باید در بخش ورزش هم مردم را تشویق به یاری کنیم. ضمن این که باید دست فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی را بگیریم و حمایت کنیم که اگر این مهم محقق گردد، دیگر بار ورزش فقط روی دوش دولت ها نخواهد بود.

آوایی گفت: من معتقدم با ورود بخش خصوصی، توسعه خوبی صورت می گیرد و جوانان ما با نشاط تر خواهند شد و می توانیم ورزش همگانی را هم تقویت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1343

به "برداشتن بار ورزش از دوش دولت با حمایت از بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برداشتن بار ورزش از دوش دولت با حمایت از بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید