آنالیز طراحی داخلی و خارجی دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل لکسوس

به گزارش مالکوم، در این مطلب به آنالیز طراحی داخلی و خارجی دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل خودروسازی لکسوس می پردازیم که یکی از بهترین شرکت های خودروسازی دنیا می باشد. شرکت خودروسازی لکسوس زیر مجموعه شرکت تویوتا ژاپن است که فقط به ساخت خودروهای و سوپر اسپرت های لوکس و آینده نگرانه با امکانات زیاد می پردازد. بدیهی است که داشتن نمایشگاهی لوکس برای بنمایش گذاشتن خودروهای آینده نگرانه خود برای این شرکت بسیار مهم خواهد بود. در این مطلب به آنالیز نمایشگاه اتومبیل لکسوس در مانیل پایتخت کشور فیلیپین می پردازیم که با طراحی منحصربفرد خود به الگویی برای دیگر نمایشگاه های اتومبیل در دنیا تبدیل شده است.

آنالیز طراحی داخلی و خارجی دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل لکسوس

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اساس طراحی این نمایشگاه خودرو بهره جستن از مفاهیم آینده نگرانه برند لکسوس همچون اشکال زیبا و دوستدار طبیعت و مهمان نوازی عالی در تمام بخش های نمایشگاه بود. فرم پویا و مجسمه مانند ساختمان به نحوی است که از فواصل دور قابل تشخیص است و نظر عابران و رانندگان را فارغ از نشان لکسوس بخود جلب می نماید. آب و فضای سرسبز دوعنصری هستند که در سالن ورودی از بازدید نمایندگان استقابل گرمی می نمایند. فضای سرسبز حیاط در مرکز نمایشگاه پس زمینه ای بسیار زیبا برای نمایش خودروهاست. نمایشگاه، اتاق مذاکره و تالار نشیمن، که بازدید نمایندگان را از فضاهای عمومی به مکان تخصصی راهنمایی می نماید، همگی در اطراف حیاط واقع شده اند. پارتیشن های متحرک اطراف نمایشگاه طراحی فرمی مانند شوجی (shoji) دارند که نوعی پارتیشن کشویی متعلق به کشور ژاپن است. این نوع پارتیشن با تعدیل نور خورشید، روشنایی ملایم و مطبوعی برای فضای داخل نمایشگاه فراهم می آورد. مبلمان داخل نمایشگاه هر یک به نوع کاربری خود طراحی شده اند. به طور مثال جایگاه های اتاق مذاکره و قرار داد، در قیاس با دیگر بخش ها، راحتی بیشتری دارند. تمام المان های طراحی شده نیز در راستای القای مفاهیم و ایده های این برند خودروسازی لوکس و تجملی است.

دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل

منبع: اتاق
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1127

به "آنالیز طراحی داخلی و خارجی دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل لکسوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طراحی داخلی و خارجی دکوراسیون نمایشگاه اتومبیل لکسوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید