برگزاری طرح کتابخانه گردی در بین کتابخانه های عمومی شهرستان های یزد

به گزارش مالکوم، محمد محسن رفیعی مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی یزد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در یزد، با اشاره به فعالیت های در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی گفت: هدف اصلی ما جذب جوانان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی است و سعی نموده ایم با فعالیت های متنوع فرهنگی در این مسیر گام برداریم.

برگزاری طرح کتابخانه گردی در بین کتابخانه های عمومی شهرستان های یزد

وی اضافه کرد: یکی از طرح های ما که در شهرستان ها اجرا می گردد به عنوان کتابخانه گردی است که در شهرستان تفت برای نخستین بار این طرح اجرایی می گردد.

رفیعی بیان نمود: این اقدام به همت انجمن شعر و ادب پارسی شهرستان تفت و به میزبانی کتابخانه های عمومی این شهرستان برگزار می گردد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: قرار است این نشست ها در شهرستان به صورت ماهانه و گردشی در همه کتابخانه های این شهرستان برگزار گردد.

رفیعی گفت: هدف از برگزاری سلسله نشست ها آشنایی عموم علاقه مندان با متون فاخر ادب فارسی و آشنایی با طرز خوانش، نکات ادب و تاریخی مهم این آثار است.

وی ادامه داد: پیش از این نیز طرح های کتابخانه گردی در شهرستان یزد نیز برگزار می شد که با عنوان کاروان دانایی با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و با حضور نوجوانان مسجدی در کتابخانه های عمومی یزد برگزار می شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 شهریور 1402 بروزرسانی: 11 شهریور 1402 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2207

به "برگزاری طرح کتابخانه گردی در بین کتابخانه های عمومی شهرستان های یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری طرح کتابخانه گردی در بین کتابخانه های عمومی شهرستان های یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید