کارگاه قصه گویی آفتاب در محراب در کتابخانه شهید دنیا آرا برگزار می گردد

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران ، کتابخانه شهید دنیا آرا با مشارکت مسجد مهدیه، کارگاه قصه گویی با عنوان آفتاب در محراب به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی علیه السلام، دوشنبه 21 فروردین ماه، ساعت 11 در مسجد مهدیه برگزار می نماید.

کارگاه قصه گویی آفتاب در محراب در کتابخانه شهید دنیا آرا برگزار می گردد

این کارگاه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توسعه تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، به خوانش بخشی از داستان کتاب 12 قصه از امام علی علیه السلام و یارانش با نگاهی به نهج البلاغه به روایت مژگان شیخی، برای کودک و نوجوان به وسیله کارشناس پرداخته می گردد.

نهج البلاغه گزیده ای از خطبه ها، نامه ها و سخنان کوتاه علی ابن ابی طالب است که شخصی به نام سید رضی در قرن چهارم هجری قمری براساس ذوق ادبی شخصی خود فراهم آورده است.

نویسنده این روایات برای پردازش قصه های خود از این کتاب بهره برده است. مژگان شیخی، با روایت شیرین و گویای خود در این مجموعه توانسته است ارتباط ساده، روان و درستی را با مخاطب خود برقرار کند. یار روزهای سخت؛ کسی که می آید؛ ابوذر صحرانشین؛ من همانم که بودم؛ حکایت آن مروارید؛ مردی که از بازار گذشت؛ راه و چاه؛ عسل، انجیر و بچه ها؛ عقیل و آهن سرخ؛ آن مرد پیشگو و ناله مرغابی ها عنوان 12 قصه روایت شده است.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به مسجد مهدیه واقع در یـوسف آباد ، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، خیابان شهید دنیا آرا، کوچه 59 غربی مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88602358 تماس بگیرند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2149

به "کارگاه قصه گویی آفتاب در محراب در کتابخانه شهید دنیا آرا برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کارگاه قصه گویی آفتاب در محراب در کتابخانه شهید دنیا آرا برگزار می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه قصه گویی آفتاب در محراب در کتابخانه شهید دنیا آرا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید