برگزاری نخستین جلسه شورای مدیران معاونت امور فرهنگی با حضور یاسر احمدوند

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این جلسه از زحمات علیرضا صدرالدینی، مدیرسابق دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی در طول مدت مدیریت قدردانی شد.

برگزاری نخستین جلسه شورای مدیران معاونت امور فرهنگی با حضور یاسر احمدوند

یاسر احمدوند در این جلسه با تشکر از زحمات مدیران پیشین معاونت امور فرهنگی و قدردانی از کوشش آن ها گفت: از تمام مدیران و همکارانی که در گذشته و حال در معاونت امور فرهنگی حضور داشتند و در راه فرهنگ این کشور کوشش کردند تشکر می کنم.

وی ضمن قدردانی از مدیران معاونت امور فرهنگی برای پیشبرد برنامه های فرهنگی گفت: از اینکه آقای صدرالدینی در این ایام با شنیدن حدس های مختلف همچنان با نظم و انضباط کارهای خود را پیش بردند، کمال تشکر را دارم و همه باید چنین روشی را در پیش بگیریم.

وی با اشاره به تراکم فعالیت های پیش روی معاونت امور فرهنگی در شش ماهه دوم سال گفت: معمولا نمایشگاه کتاب تهران در نیمه اول سال برگزار می شد که به علت شرایط کرونا این فعالیت در قالب مجازی به نیمه دوم سال موکول شده است و از این رو برنامه ها و فعالیت های معاونت امور فرهنگی در نیمه دوم سال تراکم بالایی دارد و لازم است برنامه ریزی ها با شتاب بیشتری انجام شوند.

وی با اشاره به انتصاب مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی گفت: از زحمات آقای صدرالدینی در طول این مدت تشکر می کنم و امیدوارم بعضی از اقدامات وی همانند تعامل با ناشران همانند گذشته پیگیری گردد.

وی ادامه داد: باید به سمتی حرکت کنیم که ناشران خودشان در وهله اول ممیزی آثار خود را انجام دهند و با همکاری همکاران در دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی به سوی کیفیت سنجی پیش رویم.

در ادامه جلسه نیز مدیران ستادی معاونت به ذکر برنامه ها و فعالیت های خود پرداختند و به بحث و گفتگو پرداختند.

در این جلسه علیرضا صدرالدینی، ابراهیم حیدری، علی فریدونی، ایوب دهقانکار، مهرزاد دانش، مهدی سهل آبادی، مهدی حافظی و محمد الله کمک حضور داشتند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1776

به "برگزاری نخستین جلسه شورای مدیران معاونت امور فرهنگی با حضور یاسر احمدوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین جلسه شورای مدیران معاونت امور فرهنگی با حضور یاسر احمدوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید