بهمن ماه فرهنگی و هنری در مازندران با شکوه برگزار می گردد

به گزارش مالکوم، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برنامه های فرهنگی و هنری ویژه دهه مبارکه فجر آن اداره کل و ادارات تابعه را اظهار داشت .

بهمن ماه فرهنگی و هنری در مازندران با شکوه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، عباس زارع با بیان این نکته که برنامه فرهنگی و هنری ویژه این ایام در سراسر استان از سوی آن اداره کل تدارک دیده شده اضافه کرد: به این مناسبت چهار رویداد بزرگ هنری که در استان مازندران برگزار گردیده و می گردد که شامل؛ اکران همزمان فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر می باشد که اکران این فیلم ها از تاریخ 15 ماه جاری شروع و تا 22 این ماه در سینما سپهر ساری ادامه خواهد داشت . وی دومین رویداد را که همزمان با تهران برگزار خواهد شد، جشنواره موسیقی فجر برشمرد و گفت: این جشنواره با حضور گروه های بومی مازندران اجرا خواهد شد . زارع دیگر برنامه هنری را جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت و اضافه کرد: محفل ادبی فجر در راستای شانزدهمین جشنواره ملی شعر فجر نیز با حضور شاعران نامی کشور و استان در ساری برگزار گردید .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت : برنامه های فرهنگی و هنری ویژه پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های گوناگون اعم از : کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، موسسات فرهنگی و هنری و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها برگزار خواهد شد .

زارع اهم برنامه های فرهنگی آن اداره کل را 1- اختتامیه دومین جشنواره کالای فرهنگی همزمان با هفتمین جشنواره سراسری فیروزه

2-اختتامیه دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات وخبرگزاری ها حاشیه خزر (مازندران -گیلان و گلستان)

3-برپایی کارگاه آموزشی مالیات بر ارزش اضافه کرده ویژه فعالان صنعت چاپ و نشر استان

4برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان در دو نقطه مرکز و غرب استان

5-برگزاری نمایشگاه های کتاب در سطح استان

و برنامه های دهه فجر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران را خاطره گویی از بچه های انقلاب ، عصر شعر انقلاب ، ملاقات با خانواده های شهداء و ایثارگران و جانبازان- برگزاری آیین غبار روبی مزار شهدا برگزاری مسابقات محلی و جشنواره غذاهای محلی - برگزاری جشن انقلاب ویژه منتخبین فهما و راه یافتگان به فهما کشوری -اهدای یاری بسته های معیشتی به نیازمندان - برگزاری مسابقات عکاسی ویژه 22بهمن - برگزاری نشستهای بصیرتی و برپایی یادواره شهداء عنوان نمود .

وی در سرانجام اضافه کرد: چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سال جاری در شرایطی خاص و با وجود شروع فراگیری مجددکرونا، بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا این برنامه های برگزار خواهد شد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1924

به "بهمن ماه فرهنگی و هنری در مازندران با شکوه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهمن ماه فرهنگی و هنری در مازندران با شکوه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید