بلیط سفر فضایی با بالن سه میلیارد تومان

به گزارش مالکوم، شرکت اسپیس پرسپکتیو، فروش بلیط های125 هزار دلاری سفر فضایی با بالن را آغاز کرده است.به پول ایران قیمت بلیط حدود سه میلیارد تومان خواهد شد.

بلیط سفر فضایی با بالن سه میلیارد تومان

به گزارش ایسنا و به نقل از سی بی اس نیوز، علاقمندان به زودی با پرداختن 125 هزار دلار می توانند بلیط سفر به فاصله 20 مایلی در جو بالای زمین را خریداری کنند. مسافران با یک بالن لوکس به این سفر خواهند رفت.

شرکت اسپیس پرسپکتیو (Space Perspective)، فروش بلیط های سفر با آسمان با هزینه 125 هزار دلار را آغاز کرده است. این سفر برای اواخر سال 2024 برنامه ریزی شده است. مسافران با فضاپیمای موسوم به Spaceship Neptune که یک فضاپیما به سبک بالن است و با کمک هیدروژن صعود می کند، سفر خواهند کرد. علاقمندان به این سفر باید ودیعه ای به مبلغ 1000 دلار پرداخت کنند.

این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد هشت مسافر را با یک صعود آرام از سکوی پرتاب واقع در مرکز فضایی کندی (KSC) در فلوریدا به فضا بفرستد.

در بیانیه منتشر شده آمده است که مسافران طی یک سفر شش ساعته، از بهترین صندلی ها، سرویس بهداشتی و امکانات دیگر برخوردار خواهند شد. مسافران از چشم انداز 360 درجه لذت خواهند برد و به WiFi هم دسترسی خواهند داشت.

به گفته شرکت اسپیس پرسپکتیو، یک کاپیتان در فضاپیما حضور خواهد داشت و مسافران پیش از صعود، نیازی به آموزش تخصصی ندارند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1626

به "بلیط سفر فضایی با بالن سه میلیارد تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط سفر فضایی با بالن سه میلیارد تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید