تعداد خودورهای ناقص تولیدی سایپا نصف شد

به گزارش مالکوم، تهران (پانا) - خودروسازی سایپا گفت تعداد خودروهای ناقص در انتهای سال گذشته با کاهش 50 درصدی روبرو شد.

تعداد خودورهای ناقص تولیدی سایپا نصف شد

به گزارش گروه خودروسازی سایپا، مسعود پروین درباره ترخیص خودروهای ناقص از پارکینگ این گروه و روندی که این بخش طی خواهد نمود، اعلام نمود: با استقرار تیم نو مدیریتی، یکی از موضوع هایی که در اولویت کاری نهاده شد، تکمیل کاری خودروهای ناقص بود؛ در آن موقع (23 دی ماه سال گذشته) حدود 80 هزار خودرو به دلیل نقص قطعه در پارکینگ بود که برای کاهش این عدد، جلسه های متعددی با قطعه سازان و تامین نمایندگان قطعه برگزار گردید.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی دقیقی که سال گذشته انجام شد، در 28 اسفندماه موجودی خودروهای ناقص گروه سایپا به حدود 43 هزار و 700 دستگاه رسید.

پروین اضافه نمود: با ادامه تکمیل کاری در هفته دوم تعطیلات نوروز نیز عدد یاد شده به حدود 40 هزار دستگاه رسید.

معاون برنامه ریزی فراوری گروه خودروسازی سایپا گفت: تکمیل کاری خودروهای ناقص به سرعت در حال اجرا است، سعی بر این است که با افزایش فراوری و تامین قطعه، خودروها به فوریت به دست مشتریان برسد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، همه مجموعه در کوشش است که از همه توان خود برای افزایش فراوری استفاده نمایند.

مطابق آمارهای رسمی منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت، این آمار با افت 2.9 درصدی در مقایسه با سال 99 (فراوری 991 هزار و 698 دستگاه خودرو) همراه شد.

بر پایه این گزارش، در سالی که گذشت خودروسازان داخلی 868 هزار و 130 دستگاه خودروی سواری فراوری کردند که 90.1 درصد از جمع فراوریات را به خود اختصاص می دهد.

فراوری خودروهای سواری در مقایسه با سال 99 با افت 3.9 درصدی همراه شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1985

به "تعداد خودورهای ناقص تولیدی سایپا نصف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد خودورهای ناقص تولیدی سایپا نصف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید