توخل : می توانستیم 4 یا 5 گل به رئال مادرید بزنیم، من سیتی؟ امسال یک بار شکست شان داده ایم

به گزارش مالکوم، سرمربی تیم فوتبال چلسی عملکرد شاگردانش برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را ستود و نسبت به کسب پیروزی در فینال این رقابت ها هم ابراز امیدوار کرد.

توخل : می توانستیم 4 یا 5 گل به رئال مادرید بزنیم، من سیتی؟ امسال یک بار شکست شان داده ایم

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل سرمربی چلسی پس از پیروزی 2 بر صفر شاگردانش برابر رئال مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که صعود آبی پوشان لندن به فینال این رقابت ها پس از 9 سال را در پی داشت، گفت: ما شایسته کسب پیروزی بودیم. نیمه اول سخت بود چون رئال مادرید تملک توپ زیادی داشت و کار ما را سخت کرد اما هر بار که ما صاحب توپ شدیم یک موقعیت خطرناک روی دروازه حریف به وجود آمد. ما هرگز عطش مان را برای زدن گل و انگیزه مان برای دفاع کردن را از دست ندادیم. در نیمه دوم ساختار دفاعی مان حتی بهتر هم شد و می توانم بگویم که عملکردمان استثنایی بود. می توانستیم 4 یا 5 گل بزنیم تا خیلی زودتر از این ها خیال مان را راحت کنیم اما الان وقت انتقاد کردن نیست. ما دستاورد فوق العاده ای کسب کردیم و به همین دلیل به تمامی اعضای تیم تبریک می گویم.

توخل اضافه کرد: در هر ثانیه از بازی فوتبال شما ممکن است گل بخورید اما مقابل رئال مادرید همیشه باید احساس خطر کرد چون این تیم از هیچ، گل می سازد. بنابراین مقابل این تیم همیشه باید در حالت آماده باش باشید و حتی اگر یکی بعد از دیگری موقعیت های تان را از دست دادید تسلیم نشوید. این کاری بود که ما انجام دادیم و به همین دلیل هم با شایستگی بازی را بردیم و صعود کردیم.

چلسی روز هشتم خرداد در شهر استانبول ترکیه فینال تمام انگلیسی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل منچسترسیتی برگزار خواهد کرد. توخل درباره آن بازی هم گفت: نمی گویم که ما تیم دارای شانس بیشتر هستیم اما همین موضوع هم به ما احساس خوبی می دهد. منچستریونایتد برای همه تیم ها متر و معیار است. ما هم می خواهیم فاصله مان را با آنها کاهش دهیم. البته قبلاً یک بار این کار را انجام داده ایم (چلسی 28 فروردین امسال منچستریونایتد را در جام حذفی انگلیس شکست داد) و حالا می خواهیم آن را تکرار کنیم. آن پیروزی به ما برای مصاف های بعدی مان با سیتی روحیه و اعتماد به نفس داده است.

امسال دومین سال متوالی است که توخل به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسد. پارسال او پاری سن ژرمن را به فینال رساند اما تیم سابقش به بایرن مونیخ باخت.

توخل در پاسخ به این سؤال که آیا این آمار استعداد او را برای کسب نتیجه در لیگ قهرمانان نشان می دهد، خندید و گفت: شاید هم نشان نمی دهد چون با دو باشگاه متفاوت بوده است. با این حال من بسیار خوشحالم که ما این افتخار را کسب کردیم. اما من الان دیگر نمی خواهم درباره فینال حرف بزنم. درباره فینال 4 روز قبل از رسیدن آن بازی با من صحبت کنید.هنوز خیلی زود است چون تا آن زمان ممکن است اتفاقاتی مانند مصدومیت بازیکنان و از فرم خارج شدن شان رخ دهد. کار هنوز تمان نشده است. ما می خواهم تا آخر راه را برویم و این یعنی که برای کسب پیروزی به استانبول خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1578

به "توخل : می توانستیم 4 یا 5 گل به رئال مادرید بزنیم، من سیتی؟ امسال یک بار شکست شان داده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل : می توانستیم 4 یا 5 گل به رئال مادرید بزنیم، من سیتی؟ امسال یک بار شکست شان داده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید