تور اروپا: تیم ملی ایتالیا با پیراهنی خاص در لیگ ملت های اروپا حضور پیدا می نماید

به گزارش مالکوم، شرکت پوما برای قهرمان یورو 2020 پیراهن خاصی طراحی نموده است که آتزوری برای اولین بار در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا از آن استفاده خواهد نمود.

تور اروپا: تیم ملی ایتالیا با پیراهنی خاص در لیگ ملت های اروپا حضور پیدا می نماید

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، شرکت فراوری پوشاک و لوازم ورزشی پوما به اسم اسپانسر و تأمین کننده البسه تیم ملی فوتبال ایتالیا برای بازیکنان این تیم جهت حضور در لیگ ملت های اروپا پیراهنی خاص را طراحی نموده که در آن از فناوری اولتراویو استفاده شده است.

اولتراویو نوعی نخ نایلونی است که پارچه های فراوری شده با آن 203 گرم بر مترمربع وزن و تا 232 درجه فارنهایت تحمل حرارتی دارند. این نوع پارچه 40 درصد سبک تر از پارچه های پلیستری است که در پیراهن های فعلی تیم ملی ایتالیا به کار رفته است.

پیراهن تازه فراوری شرکت پوما ابتدا به وسیله شاگردان روبرتو مانچینی در دو بازی لیگ ملت های اروپا (نیمه نهایی، فینال یا رده بندی) پوشیده خواهد شد و پس از آن زنان ملی پوش فوتبال این کشور هم از این نوع پیراهن استفاده خواهند کرد.

تیم ملی ایتالیا اولین بازی از این دو بازی را امشب (چهارشنبه) در شهر میلان مقابل تیم ملی اسپانیا انجام خواهد داد، دیداری که از ساعت 22:15 به وقت تهران در استادیوم سن سیروی شهر میلان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1750

به "تور اروپا: تیم ملی ایتالیا با پیراهنی خاص در لیگ ملت های اروپا حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: تیم ملی ایتالیا با پیراهنی خاص در لیگ ملت های اروپا حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید