جام ملت های آسیا؛ بلیت پرواز بیرانوند و همام به اروپا

به گزارش مالکوم، فاکس اسپورتس آسیا در گزارش خود می نویسد: جام ملت های 2019 آسیا در چند قدمی ما است و در حالی که هدف بازیکنان حاضر در این تورنمنت، رساندن تیم ملی کشورشان به افتخار قاره کهن است، بعضی از آنها اهدافی شخصی را در ذهنشان می پرورانند.

جام ملت های آسیا؛ بلیت پرواز بیرانوند و همام به اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

این تورنمنت به عنوان معتفزونین رویداد ورزشی قاره کهن، فوتبال دنیا را به تماشای رقابتی دعوت می نماید که از پنجم ژانویه تا یکم فوریه 2019، بر فرش سبز امارات متحده عربی پا خواهد گذاشت.

مجموعه از بازیکنان آسیا با آگاهی از این موضوع که عملکرد درخشان در این تورنمنت چهار سالانه، پرواز آنها را به یکی از لیگ های بزرگ اروپایی تضمین می نماید، روانه ابوظبی خواهند شد؛ این موضوع زمانی پر رنگ تر می گردد که بدانیم این رویداد با پنجره جابجایی زمستانی که به درازای این تورنمنت یعنی به مدت یک ماه به طول می انجامد، در یک نقطه با هم تلاقی نموده اند؛ نقطه ای که بسیاری از جابجایی در این محدوده زمانی انجام می گردد.

در این بین، فاکس اسپورتس در گزارشی به پنج بازیکنی اشاره نمود که می توانند در خاتمه تورنمنت یک ماهه جام ملت های آسیا، راستا انتقال خود را به تیمی جدید و پر آوازه هموار نمایند.

** علیرضا بیرانوند (ایران/ پرسپولیس)

علیرضا بیرانوند پس از مهار ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو در جریان دیدار تیم ملی ایران و پرتغال در جام دنیای تابستان امسال در روسیه، برای خود شهرتی دست و پا کرد؛ در واقع بدنبال این اتفاق او به هدف بسیاری از باشگاه های آسیایی و اروپایی تبدیل شد.

با این وجود، سنگربان تیم پرسپولیس ایران همچنان در جمع سرخ های ایران باقی مانده است اما ژانویه پیش رو، می تواند بهترین زمان برای یک انتقال بزرگ در کارنامه گلر اول تیم ملی ایران باشد.

بیرانوند پس از تمام شدن کار ایران در جام دنیای، فصل شگفت انگیزی را به همراه باشگاهش سپری کرد و با بسته نگه داشتن دروازه این تیم، نقش بسزایی را در رسیدن آنها برای نخستین بار به فینال معتفزونین رقابت باشگاهی قاره کهن ایفا کرد و با وجود شکست مقابل نماینده ژاپن در این دیدار، هیچ کس نمی تواند اقتدار او را در دروازه قرمزهای ایران انکار کند.

تازه ترین باشگاهی که با بیرانوند ارتباط داده شده، باشگاه چای کار ریزاسپور ترکیه است. علاوه بر این، گزارش ها حاکی از آن است که پیشنهاد انتقالی 600 هزار یورویی نیز از سوی یکی از تیم های لیگ فزونی فوتبال ایران روی میز او قرار داده شده است.

با توجه به تمایل باشگاهی از اوکراین و ایتالیا برای جذب ستاره تیم ملی ایران، باید منتظر ماند و دید که سرنوشت پس از جام ملت های 2019 آسیا، او را به کدام سو خواهد برد.

** طارق همام (عراق/ استقلال)

نفر بعدی فهرست به کسی تعلق ندارد جز طارق همام هافبک مستعد عراقی باشگاه استقلال ایران.

او نخستین بازی ملی خود را شش سال پیش و در حالی که تنها 22 سال سن داشت، انجام داد؛ ستاره متولد بغداد که در حال حاضر برای غول های ایران بازی می نماید، امیدوار است با ارائه نمایشی درخشان و چشمگیر در جام ملت های 2019 بلیت پرواز به اروپا را برای خود تضمین کند؛ درست مثل علی عدنان هم تیمی اش در تیم ملی عراق که هم اکنون در سری آ ایتالیا توپ می زند.

طارق بخش عمده دوران فوتبال حرفه ای خود را در تیم نیروی هوایی عراق سپری کرد و به این تیم در تصاحب دو عنوان آسیایی، یک جام حذفی و یک قهرمانی داخلی یاری فراوانی کرد؛ این در حالی است که او در تیم ملی جوانان عراق با رسیدن به فینال زیر 19 ساله در سال 2012، نیمه نهایی جام دنیای زیر 20 ساله ها در سال 2013 و بازی های آسیایی 2014 و همچنین قهرمانی جام ملت های زیر 22 سال آسیا در سال 2013، رکورد حسادت برانگیزی را از خود بر جای گذاشته است.

همام 18 ساله در جریان صعود تارخی تیم ملی کشورش به نیمه نهایی جام ملت های 2015 آسیا در استرالیا، تنها 57 دقیقه به میدان رفت اما در این دوره، او بدون شک یکی از نام های ثابت ترکیب عراق بوده و کلید گشایش گر بخت های شیرهای بین النهرین در امارات متحده عربی خواهد بود.

لازم به ذکر در فهرست ارائه شده، هوانگ یو جو از کره جنوبی (باشگاه گامبو اوزاکای ژاپن)، انگویان کوانگ های از ویتنام (باشگاه هانوی) و وی شیهائو از چین (باشگاه سینوبو گوآن پکن) به عنوان بازیکنان مستعد پرواز به اروپا دیده می شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 512

به "جام ملت های آسیا؛ بلیت پرواز بیرانوند و همام به اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت های آسیا؛ بلیت پرواز بیرانوند و همام به اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید