تور چین ارزان: حضور ایران در نمایشگاه دنیا رنگارنگ در پکن

به گزارش مالکوم، ششمین نمایشگاه دنیا رنگارنگ ویژه کشورهای راستا کمربند و جاده با موضوع اشتراک گذاری در عصر نو و ترویج مشترک عشق در جاده ابریشم و با حضور جمهوری اسلامی ایران در پارک شوئو گانگ واقع در غرب پکن گشایش یافت.

تور چین ارزان: حضور ایران در نمایشگاه دنیا رنگارنگ در پکن

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، این رویداد بین المللی دربردارنده بیشترین عناصر دنیای در ویژه برنامه خدمات فرهنگی و گردشگری نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات سال 2021 چین بشمار می آید.

در این نمایشگاه حدود 30 سفارتخانه و نهاد خارجی شرکت داشته و نمایش های فرهنگی و هنری جذابی برگزار گردید. بعلاوه برگزاری نشست های تبلیغاتی -فرهنگی و بخش های متنوع، دورنمای جدیدی از ادغام فرهنگ و هم آموزی تمدن را در این نمایشگاه نشان داد.

در این نمایشگاه محصولات فرهنگی کشورهای عضو یک کمربند-یک جاده از جمله فرش ها و ظروف نقره ای ایران، پارچه های رنگرزی دستی با موم از مالزی، کیسه های دست دوز میانمار، عسل نخل و چای سیاه سریلانکا و میوه های گرمسیری تایلند در معرض دید بازدید کنندگان نهاده شد.

این تنوع، جاذبه های کشورهای مختلف را نشان داده و از سوی دیگر فرصت تماس از نزدیک با کشورهای حاشیه ابتکار کمربند و جاده برای تماشاچیان این نمایشگاه را فراهم کرد که می توانند در داخل یک غرفه از رنگارنگی های دنیا لذت ببرند.

این نمایشگاه به مدت پنج روز پذیرای علاقه مندان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1703

به "تور چین ارزان: حضور ایران در نمایشگاه دنیا رنگارنگ در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: حضور ایران در نمایشگاه دنیا رنگارنگ در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید