خبرنگاران فدراسیون جهانی والیبال: سعید معروف در لیگ ملت ها جادو کرد

به گزارش مالکوم، ارومیه- خبرنگاران- فدراسیون جهانی والیبال(FIVB) در صفحه رسمی این فدراسیون در اینستاگرام با اشاره به عملکرد درخشان پاسور تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت های والیبال از بازی سعید معروف به عنوان جادو یاد کرد.

خبرنگاران فدراسیون جهانی والیبال: سعید معروف در لیگ ملت ها جادو کرد

فدراسیون جهانی والیبال(FIVB) با انتشار فیلمی از بازی معروف در مقابل تیم روسیه نوشت: همه با چراغ جادوی علاءالدین شگفت زده می شوند، در حالی که ما در والیبال لیگ ملت ها جادوگر اختصاصی خود را داریم.

در این فیلم گزیده ای از امتیازگیری های معروف به نمایش در آمده و به این موضوع اعتراف شده است که سعید معروف بار دیگر نشان داد که برای غافلگیر کردن ما همواره ترفندی در آستین دارد.

هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال با حضور تیم های ملی ایران، روسیه، کانادا و لهستان از 24 تا 26 خرداد ماه جاری در سالن غدیر ارومیه برگزار گردید و معروف به مانند هفته های قبل در رده اول بهترین پاسورهای این مسابقات نهاده شد تا همچنان مهره درخشان تیم ملی ایران باشد.

تیم ملی والیبال ایران عصر روز (یکشنبه) در نهمین مسابقه خود از هفته نهم لیگ ملت های والیبال به مصاف روسیه رفت و در حضور بیش از هشت هزار تماشاگر مشتاق و با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد.

ایران با نتیجه ای که مقابل روسیه کسب کرد، با 8 برد از 9 مسابقه و به دست آوردن 24 امتیاز، هفته سوم مسابقات را با حضور در صدر جدول رده بندی به خاتمه برد.

به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران بدون اینکه هیچ شکستی در ارومیه متحمل گردد از این شهر به اردبیل می رود تا مسابقات هفته چهارم را برگزار کند.

9939/3072

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 239

به "خبرنگاران فدراسیون جهانی والیبال: سعید معروف در لیگ ملت ها جادو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فدراسیون جهانی والیبال: سعید معروف در لیگ ملت ها جادو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید