خبرنگاران 97 نفر داوطلب مجلس های شهری اسفراین ثبت نام کردند

به گزارش مالکوم، فرماندار شهرستان اسفراین گفت: 97 داوطلب برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی این شهرستان نامنویسی کردند.

خبرنگاران 97 نفر داوطلب مجلس های شهری اسفراین ثبت نام کردند

طاهر رستمی عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: حدود 81 درصد از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی برای کرسی مجلس شهری شهر اسفراین و 16 نفر نیز برای شهر صفی آباد نامنویسی کردند که بیش از 80 درصد از این داوطلبان به صورت حضوری و 20 درصد نیز در بستر فضای مجازی ثبت نام خود را تکمیل کردند.

وی تعداد زنان داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر را برای شهرهای اسفراین و صفی آباد 14 نفر گفت که نسبت به دوره پنجم شورای اسلامی آمار زنان داوطلب 1.5 برابر بیشتر شده است.

به گفته وی 51 درصد از داوطلبان ثبت نام برای شورای اسلامی شهر در شهرستان اسفراین دارای مدرک کارشناسی، 41 درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد و کمتر از هشت درصد نیز فوق دیپلم دارند.

فرماندار شهرستان اسفراین اظهارداشت: در مجموع تعداد داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای اسفراین و بام و صفی آباد نسبت به پنجمین دوره این انتخابات حدود 6 درصد کاهش نشان می دهد.

ثبت نام داوطلب انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در 24 شهر استان خراسان شمالی از 20 اسفندماه آغاز و ساعت 24 روز سه شنبه 26 اسفندماه 99 انتها یافت و ثبت نام داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستایی و عشایری نیز 16 فروردین ماه سال آینده به مدت یک هفته انجام می گردد.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همران میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری 28 خردادماه 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1465

به "خبرنگاران 97 نفر داوطلب مجلس های شهری اسفراین ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 97 نفر داوطلب مجلس های شهری اسفراین ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید