در بازار بورس هیجانی عمل نکنید

به گزارش مالکوم، خرید سهام و سرمایه گذاری در بورس، یک مهارت است که تنها افراد آگاه به این دانش می توانند از آن سود کسب کنند.

در بازار بورس هیجانی عمل نکنید

به گزارش از ، کیامهر مدیر تالار بورس منطقه ای فارس گفت: افت و خیز های بازار سرمایه طبیعی است و توصیه کارشناسان این بازار هیجانی عمل نکردن و نگهداری آگانه سهام است.

او با بیان اینکه از شاخص کل بورس اوراق بهادار از ابتدای امسال بیش از 300 درصد رشد داشته است، افزود: این رشد نشان میدهد تقاضا برای خرید سهام شرکت های فعال در بورس افزایش یافته و این به اقتصاد و رونق تولید در کشور کمک به سزایی می کند.

کیامهر با اشاره به اینکه استقبال مردم به بازار سرمایه به خصوص در سال 99 چشمگیر بوده است، افزود: قبلااگر سهام شرکتی عرضه اولیه می شد حدودا 500 هزار نفر متقاضی خرید آن بودند، ولی امروز هر عرضه اولیه بیش از 5 میلیون متقاضی دارد.

مدیر تالار بورس منطقه ای فارس با بیان اینکه بدون آگاهی و آموزش نمیتوان در بورس پیروز بود، افزود: متاسفانه برخی ها بدون علم کافی وارد بورس می شوند و اقدام به خرید و فروش سهام می کنند که در بیشتر موارد منجر به شکست و ضرر و زیان فرد سرمایه گذار شده است.

او ادامه داد: توصیه می شود برای ورود به بازار سرمایه علاوه بر اینکه آموزش و آگاهی لازم است، از سرمایه گذاری با پول فروش منزل یا خودرو و یا تسهیلات بانکی پرهیز کنند و حتما از سرمایه بلا استفاده بهره ببرند.

مدیر تالار بورس منطقه ای فارس با بیان اینکه پس از هر رشد در بازار ممکن است بازار به اصلاح نیاز داشته باشد، افزود: در این ایام سهامداران نباید عجولانه تصمیم بگیرند و مطمئنا اگر سرمایه گذاری برای مدت یکسال و یا بیشتر باشد ضرری متوجه سهامدار نمی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1091

به "در بازار بورس هیجانی عمل نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بازار بورس هیجانی عمل نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید