رشته تغذیه و مدیریت سرویس های غذایی در کانادا

به گزارش مالکوم، رشته تغذیه و مدیریت سرویس های غذایی در کالج لانگارا

برنامه تحصیلی تغذیه و مدیریت سرویس های غذایی فرصت های آموزشی مناسبی را برای افرادی که مایل به کار در حوزه مدیریت سرویس های غذایی و عضویت در انجمن مدیریت تغذیه کانادا(CSNM) هستند، فراهم می آورد. این برنامه معتبر که منجر به دریافت مدرک دیپلما می گردد، بر بخش های مراقبت بهداشتی متمرکز می باشد. فارغ التحصیلان این رشته از کالج، می توانند برای ادامه تحصیلات آکادمیک در دانشگاه BC و سایر دانشگاه های سراسر کانادا شرکت نمایند.

رشته تغذیه و مدیریت سرویس های غذایی در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

برنامه تحصیلی این رشته شامل کورس های اصلی سرویس غذایی در حوزه مدیریت سرویس های غذایی، عملیات، و ادغام تغذیه با مطالعات آکادمیک در رشته های مرتبط می باشد. دانشجویان مفاهیم مدیریت تغذیه را در برنامه های کارآموزی متنوع و تجربیات کار عملی بکار می گیرند. این برنامه تحصیلی به صورت دوره های آنلاین تمام وقت و نیمه وقت نیز ارائه می گردد. در صورت تمایل، دانشجویان می توانند 50 درصد از برنامه تحصیلی را در کلاس های درس بگذرانند. دانشجویان با تجربه قابل توجه و مرتبط، ممکن است برای یادگیری اولیه، ارزیابی منعطف و تشخیص(PLAR) در بعضی از کورس های سال اول واجد شرایط باشند. واجد شرایط بودن توسط هیئت مدیره و بر اساس آنالیز کامل درخواست پذیرش مشخص می گردد.

فرصت های شغلی رشته تغذیه و مدیریت سرویس های غذایی

فارغ التحصیلان این رشته می توانند در بخش های مراقبت بهداشتی، سرویس های خوار و بار تجای، فعالیت های خصوصی و آموزش و پژوهش استخدام شوند.

با توجه به تغییرات در عرصه مراقبت های بهداشتی، چشم اندازهای شغلی جدیدی برای فارغ التحصیلان این رشته فراهم است. از جمله این مشاغل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مدیریت فراوری غذا و حوزه های خدماتی
  • مدیریت کل عملیات سرویس های غذایی
  • برنامه ریزی و اجرای منوهای منظم و درمانی
  • خرید تدارکات و نگهداری فهرست موجودی

متوسط درآمد سالیانه فارغ التحصیلان رشته تغذیه و مدیریت سرویس های غذایی: 37000 دلار

مدارک مورد احتیاج برای پذیرش

  • ترجمه ریز نمرات و مدرک تحصیلی
  • رزومه
  • توصیه نامه
  • انگیزه نامه
  • مدرک زبان

نکته: دانشجویان در صورت نداشتن مدرک آیلتس می توانند با پکیج زبان از این رشته پذیرش بگیرند. دانشجویان پیش از ورود به دوره اصلی در کالج یک آزمون مشخص سطح زبان می دهند. کالج با توجه به سطح زبان دانشجویان، چند ترم را برای دوره زبان در نظر می گیرد. دانشجویان پس از گذراندن دوره های زبان، می توانند وارد دوره اصلی شوند.

طول دوره: 2 سال

مقطع تحصیلی: دیپلما

تاریخ آغاز ترم: سپتامبر، ژانویه، می

اگر علاقمند به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت رزرو وقت مشاوره، برای دریافت وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 807

به "رشته تغذیه و مدیریت سرویس های غذایی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته تغذیه و مدیریت سرویس های غذایی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید